![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#939 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
"Ja Makaay Hofland Gio erbij nu worden we echt kampioen hoor!!!" En dan 6de worden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#940 (permalink) | |
|
::TSA:: 2F4R ICE
|
Quote:
![]() Jij als Feyenoorder bent niet eens een *hap* waard dus dat doe ik bij deze ook zeker niet.. Oh en trouwens ik kan me iets herrineren dat termen als 020 en 010 niet geweest waren hier dus daar kunnen jullie miss ook weer ff meekappen ? __________________ |
|
|
|
|
|
#943 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Maar in Het Parool wijst Kuiper ook naar de rol van Vlado Lemic, die sinds kort de belangen van Sulejmani helpt te verdedigen. 'Voor de komst van Lemic zei Mickey altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.'
Die Lemic... Gomes heeft dus ook gezegd dat hij zijn "reker eruit of..." moest zeggen van die 'zaakwaarnemer'. Ik kan dus enkel concluderen dat Reker gelijk lijkt te hebben dat die Lemic te veel belangen had. __________________ |
|
|
|
|
#944 (permalink) |
|
ToetToet
|
Engelse interesse Huntelaar zwelt aan
Ajax raakt Klaas Jan Huntelaar deze maand mogelijk kwijt aan een Engelse topclub. Manchester United en Arsenal hebben hernieuwde interesse in de goaltjesdief. Vooral de belangstelling van Arsenal zou zeer concreet zijn. Manager Arsène Wenger wil Huntelaar aantrekken als vervanger van Emmanuel Adebayor. Deze staat op de nominatie om de overstap te maken naar FC Barcelona of AC Milan. Daarom zou Arsenal komende week een bod van 23 miljoen euro uitbrengen op Huntelaar, weet News of the World. Naast Arsenal heeft ook Manchester United een oogje op Huntelaar. De topscorer van de Eredivisie is een mogelijke opvolger van Cristiano Ronaldo. Deze staat in de nadrukkelijke belangstelling van Real Madrid. Huntelaar moet sowieso voor 14 juli vertrekken bij Ajax. Dan begint de voorbereiding en vanaf dat moment willen de Amsterdammers geen bepalende spelers meer laten gaan. |
|
|
|
|
#951 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#955 (permalink) | |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Quote:
Ik denk ook niet dat dit nu 100% Gomes z`n idee was. Geef die Isaksson eens kans zeg. __________________ |
|
|
|
|
|
#957 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Nee.
Hij wilde stellig naar een betere club dan PSV. Dat is Hotspur niet (sportief gezien). Financieel natuurlijk wel, maar gomes kan ook gewoon bij AC/ManUtd etc onder de lat staan. Maar Lemic heeft hem die uitspraak laten doen. En die wilde cashen (en de andere zaakwaarnemers). Want met wat hij bij PSV verdiende konden ze thuis ook vast wel genoeg mee. En na PSV zou echt wel die echte topclub komen. Die straks meer moet gaan betalen om hem van Hotspur te moeten kopen dan aan PSV ws. __________________ |
|
|