![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#4 (permalink) |
|
Superrrjoden!
|
![]() AMSTERDAM - Voetballer Cristiano Ronaldo gaat de deur niet uit zonder zijn peperdure handtasje van Gucci. Foto: AFP Ronaldo werd in het restaurant van Desperate Housewife Eva Longoria op de gevoelige plaat vastgelegd en sindsdien is zijn nieuwe tas het gesprek van de dag. De voetballer werd onlangs nog belachelijk gemaakt door komiek Alan Carr, omdat hij tijdens zijn vakantie was gefotografeerd met een knalroze bloemetje achter zijn oor. De 24-jarige Portugees werd eerder al uitgelachen om zijn geschoren benen en strakke broeken. Ronaldo begrijpt niets van alle ophef. "Ik accepteer mijn vrouwelijke kanten, dus ik vind het geen probleem om er zo bij te lopen", liet hij eerder weten aan de Britse krant The Sun WAT EEN RELNICHT!!! __________________ |
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Nou, een homoseksueel in de voetballerij...lijkt me logisch.
Alleen als er ergens nog een taboe op homo zijn is dan is het wel in de voetballerij. Dus ik geloof best dat het een nicht is, maar het niet kan zijn. Over nichten gesproken; Volgens De Telegraaf gaat Patrick Kluivert stage lopen bij Jong PSV. Als mens maakte de officieus gepensioneerde aanvaller grote indruk op de organisatie, zo meldt de ochtendkrant. Hij krijgt nu de kans van PSV zich te ontwikkelen. Robben naar Hotspur? __________________ |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
It's Me Bitchesss!!
|
Behalve aanvoerder Giovanni van Bronckhorst mag iedereen vertrekken bij Feyenoord. Dat meldt Voetbal International. Roy Makaay, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Andwélé Slory en Luigi Bruins zijn te koop tegen elk aannemelijk bod en worden vanwege hun te hoge salarissen her en der aangeboden in het informele circuit van de Europese clubs. Feyenoord wil af van de salarissen die te zwaar op de begroting drukken. De club is hard bezig de huishouding sluitend te krijgen en gaat terug in budget van 44 naar 39 miljoen euro. De club uit Rotterdam-Zuid kan alleen spelers kan kopen met hulp van externe financiers die in deze constructie ook garant moeten staan voor het salaris. Op die manier wisten de Kuipebewoners Dani Fernández aan zich te binden.
Alhoewel Feyenoord openstaat voor een transfer van diverse spelers, ligt de beslissing bij de spelers. En die hebben allemaal een doorlopend contract. Zo had Feyenoord een half jaar geleden ingestemd met een transfer van Makaay naar AS Monaco. De aanvaller zelf zag echter niets in een nieuw buitenlands avontuur. In het uiterste geval kan de club besluiten spelers met doorlopende contracten transfervrij te verklaren __________________ |
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Vr0em VroeM
|
"Manchester United ziet in Robin van Persie een opvolger voor Cristiano Ronaldo, ook al staat de international van Oranje op het punt zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract bij Arsenal.
Nu Cristiano Ronaldo Old Trafford heeft verlaten voor Real Madrid moet Manchester United op zoek naar aanvallende versterking. Behalve de Portugees gaat mogelijk ook Carlos Tévez bij de club vertrekken, maar coach Alex Ferguson heeft zijn lijstje klaar. Daarop staat de naam van Robin van Persie. " __________________ |
|
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Xabi Alonso ergert zich groen en geel aan de vuvuzela, de traditionele Zuid-Afrikaanse toeter waarop fans tijdens duels in de Confederations Cup massaal blazen. Door het kabaal in de stadions kunnen spelers elkaar bijna niet verstaan.
De FIFA heeft inmiddels aangekondigd dat de klachten zulllen worden besproken met de organisatie. Alonso is in ieder geval voorstander van een verbod op de toeter. "De spelers kunnen nauwelijks met elkaar communiceren op het veld. Dat kabaal leidt enorm af en verhoogt zeker de sfeer niet", aldus de middenvelder zijn oranje versies al te koop? __________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|