![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#186 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
En inderdaad die Ribery, haha dat gaat nog een mooie soap worden. __________________ |
|
|
|
|
|
#187 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
, maar bij het Nederlands elftal, ik zal het niet snel vergeten zo goed speelde we tegen Italië, Frankrijk en Roemenië .Waarom Koef weg? Ja ik vind hem ook slecht, maar hij scoort wel . Vennegoor vind ik al helemaal een drol.__________________ |
|
|
|
|
|
#189 (permalink) | |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Quote:
ik denk dat hij bij Oranje niet alles te zeggen had, en het daarom goed ging. Bij Ajax wilde mr. alles bepalen...zie het resultaat. Koef is goed hoor, alleen vrees ik gewoon net niet. Liever Lazovic weg btw...die spoort niet. Als Vennegoor komt, moet Koef weg... __________________ |
|
|
|
|
|
#191 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
lekker he, dat afgeven op Ajax. __________________ |
|
|
|
|
|
#196 (permalink) | |
|
Vr0em VroeM
|
Quote:
![]() Kijk dan eens naar Groningen en Heerenveen met hun scouting, dat loopt allemaal een stuk beter. Hun kopen het voor tonnen, Ajax koopt het over voor miljoenen ![]() Real Madrid gaat trouwens lekker door met inkopen, ongelovelijk die kopen werkelijk alles leeg ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#203 (permalink) |
|
Registered User
|
Ajax-Ajax Cape Town 3-2
Ajax was met nipte cijfers te sterk voor de kleine broer uit Zuid-Afrika. Darko Bodul, Siem de Jong en Dario Cvitanich namen de treffers van de thuisploeg voor hun rekening. Weer Bodul, scoort ook elke wedstrijd ![]() __________________ |
|
|
|
|
#205 (permalink) |
|
It's Me Bitchesss!!
|
'Twente en HSV eens over Elia'
Geschreven op zaterdag, 4 juli om 20:34 Eljero Elia verhuist van FC Twente naar Hamburger SV, zo bericht de NOS zaterdag. De 22-jarige aanvaller tekent een vijfjarig contract bij de Bundesliga-club, die een bedrag van tien miljoen euro overmaakt. Ajax had eveneens belangstelling voor de Voorburger, maar wilde niet meer dan acht miljoen euro uitgeven voor het voormalige jeugdexponent. Tegen het begin van de avond kon na enkele moeizame onderhandelingen eindelijk de champagne ontkurkt worden. Een deel van de transfersom gaat naar oud-werkgever ADO Den Haag. Zondag vliegt Elia naar Hamburg om zijn contract te ondertekenen. Diezelfde avond nog vertrekt hij naar Oostenrijk waar HSV een traininskamp heeft. Het touwtrekken om Elia, die afgelopen seizoen werd uitgeroepen tot het grootste talent van de Eredivisie, begon al in december vorig jaar. Ajax hikte destijds aan tegen de transfersom van tien miljoen euro en gaf in de winterstop prioriteit aan het kopen van verdediger Rob Wielaert, toentertijd ook een speler van de Enschedeërs. Kort daarna tekende Elia een nieuw contract bij FC Twente, waarbij volgens Elia de afspraak werd gemaakt dat hij deze zomer zou worden verkocht. De linkerspits verkondigde na de bekerfinale tegen SC Heerenveen zijn laatste wedstrijd voor FC Twente te hebben gespeeld. ‘Ik heb in mijn hoofd al afscheid genomen van de club." De starre houding van voorzitter Joop Munsterman begon Elia de laatste weken op zijn zenuwen te werken. "Munsterman blokkeert gewoon alles en ik word met de dag bozer. Het was Munsterman die me afgelopen winter persoonlijk heeft overgehaald de rest van het seizoen te blijven. In ruil voor zijn medewerking bij een transfer in de zomer. En dat mocht naar een club van mijn keuze zijn." __________________ |
|
|
|
|
#210 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Faustino Asprilla is officieel niet langer profvoetballer. De 39-jarige Colombiaan heeft zaterdag in een uitverkocht Estadio Atanasio Girardot in Medellín met een afscheidswedstrijd de voetballerij definitief gedag gezegd. De markante aanvaller werd in een witte limousine de atletiekbaan opgereden, waarna hij gekleed in een zwarte smoking over een goudkleurige loper naar de middenstip liep.
![]() Limousine, smoking ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|