![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
Het Grote Wintersport topic #2
Tijd voor deel 2
deel1: Het grote wintersport topic. bedoeling van het topic: praten over wintersport en elkaar je actiefoto's/filmpjes showen. dus maak vooral veel foto's als je naar de sneeuw gaat ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
Het plan was er al eerder, maar nu er een nieuw topic is misschien leuk om te kijken wie er willen.
plan een dagje boarden/skiën in eigen land. in snowworld of de uithof o.i.d. wie hebben er interesse laat het even weten dan maak ik in deze post wel een lijstje. wie willen: - Pruttelbakje - Mark. Last edited by Pruttelbakje; 22-02-2007 at 11:22. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
dat zou helemaal mooi zijn idd
![]() ik vind de uithof prima, is toch niet zo ver voor me. hoe zit het daar met het funpark(je)? is dat een beetje open of net als bij snowworld de helft van de tijd dicht omdat er lesje op de piste zijn. we moeten natuurlijk wel een beetje kunnen springen met ze allen ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Even voor de thuisblijvers; vanmiddag geschoten:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JtqL4yvztrw[/youtube] In Krimml gefilmd. Sneeuw opzich is redelijk, maar begint nu toch wel veel af te takelen, aangezien 't al 5 dagen alleen maar zon is. Opzich niet erg, want schaduw hebt ik een hekel aan; zie veel te weinig dan. ![]() Offpiste is niet echt meer een mogelijkheid, want dat is ook gewoon te hard geworden. Best jammer, want als ik al die sporen overal zie en plekken waar nog niemand geweest is krijg ik de kriebels. Vooral vanuit Gerlos naar Zell am Ziller met de lift. Gisteren alleen m'n linkerbeen pijn gedaan met een stomme val. Scheenbeen en kuit zijn hurt, dus elk hobbeltje voel ik atm. Morgen laatste dagje und dan weer zuruck naar huis fahren. Thuis nog wat foto's. __________________ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Zo, nog 1 dan..
Vanaf top Koenigsleiten naar dal van Krimml. Beetje spastisch, maar 1 arm niet gebruiken en je evenwicht bewaren op zulke kut pistes is niet echt makkelijk. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jgmj6_CYfLo[/youtube] __________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Hoi?
|
Gister nog naar Zoetermeer geweest
![]() Was wel ff lachen, boarden ging wel maar springen blijft wat lastig. Een x best goed op me bek gegaan, nu pols gekneust ![]() Over 2 weken gaan we pas naar Mayrnhofen net als Evert.. Ben je al thuis Evert? want ben benieuwd hoe het daar is..Hoop dat er over 2 weken genoeg sneeuw ligt ![]() |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
.::-Zeeland Power-::.
|
Vandaag terug uit Westendorf. Was de afgelopen dagen echt veel te warm waardoor de laatste dag de sneeuw gewoon kut was. Aantal pistes waren al afgesloten.
Volgende week dinsdag vertrekken naar Kaprun, kijken hoe het daar is !Last edited by Walhoutje; 24-02-2007 at 18:44. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Registered User
|
kaprun, daar kom ik net vandaan. vandaag terug gekomen. kaprun is gletsjer is 3000 m hoog. daar was het goed te doen wel aardig goeie sneeuw, alleen aan het eidn van de dag veel bulten en ijs maar wel goed te doen. in zell am see stuk minder, papsneeuw enzo. moet je hoog blijven en in de schaduwkant. foto's volgen nog. en de gouden tip: de rode gestippelde lijn nemen (op de kaart) in kaprun (tussen rotsen door met muursteile stukken)
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
vuole un
|
Zo mensen, zoals jullie weten was ik afgelopen week ook op wintersport. Niet echt eensucces helaas, 2 dagen heerlijk geboard, maar toen werd ik snachts ineesn wakker met een steek in mn buik. Ik heb dat vaker, komt door een zware buik operatie 7 jaar terug, naja beetje te lang verhaal omm nu te typen, al met al ,zit ik nu nog steeds in oostenrijk, innsbruck, in een ziekenhuis omdat ik daar weer geopereeerd ben.... dag wintersport dus... ik vertel het verhaal nog wel duidelijk maar ik zit nu op eeen kut toetsenbord te typen met lettrs en tekens op vreemde plaatsen en kutknoppen... Tot over een paar dagen...
__________________ |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Vist teveel..
|
Quote:
Heb ook nog ergens wat foto's staan maar ga nu eerst even relaxen. Aardig stuk op het moment. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
7 jaar terug had ik een gepereforeerde blinde darm, niet een gewone ontstoken blinde darm dus maar een ontplofte zegmaar. Pas na een week wisten ze wat ik had en toen was mn buik dus al 1 grote teringzooi. Betekende dus een zware operatie enzo. Ben er toen 7 weken echt goed ziek van geweest en 3 operatiess gehad. Doordat dat nogal omslachtig was had ik in mn buik veel 'verklevingen'. Zegmaar littekenweefsel. eigenllijk al vaanaf t begin zat dat weefsel om mn darmen en is in de loop der jarn sterker geworden. Ik had de laatste jren er al last van omdat ik eens per half jaar ongeveer last had van sterke buikkrampen. Dan zaten mn darmen dus ff knel. Ging altijd weer snel over en volgense de huisartsen was t niets ernstigs. Naja 1 van die verklevingen is in de jaren steeds sterker geworden en door de rare bewegingen met boarden de darm echt helemaal af gaan knellen. Dus ineens weer flinke steken en kon ik niet meer eten of drinken... Toen is t balletje gaan rollen en ben ik via Westendorf naar Kitzbuhl naar Innsbruck gegaan. Dinsdag kreeg ik t, dondeerdag geopereerd, nu aansterken en mn darmwerking weer normaal krijgen. Dat gaat goed en ik probeer zsm thuis te komen. Ze wilden me eigenlijk houden tot MINIMAAL donderdag, maar daar voel ik niets voor, desnoods pak ik zelf de trein wel. Ik ben imo snel op weg om sterk te worden en kan imo bijna aalles wel aan met eten enzo. Dus ik hoop zelf op morgen of overmorgen... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
SBO Crew
|
Val Thorens schijnt het wel goed te doen?
Chatel hoor je ook steeds vaker genoemd worden, ligt tegen zwitserland aan als ik het goed heb. Dat was paar weken terug ook steeds op Veronica fm met Gijs Staverman (of welke zender dat ook was). Oom en tante van me zijn er geweest, daar hebben ze ook "Le Mur" ofwel, de muur, wat er ongeveer op neerkomt dat het de steilste helling van Europa is, waarop geskied kan worden. __________________ |
|
|
|