![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
#130 Little Bastard
|
vorige week in Solden geweest, volgens mij 1 van de weinige gebieden waar je nog echt gewoon lekker kon skieen, alleen zondag was de sneeuw wat minder aan het worden, hele week perfect kunnen skieen en goed veel zon gehad.
maja t gebied ligt ook wel tussen de 2500 en 3500 meter oid, dus wel vrij hoog ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#35 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
mwa die bomen die je op de foto's ziet staan gewoon aan de zijkant van de piste, je moet wel een mongool zijn als je daar tegenaan skiet ![]() Verder heb je wel zogenaamde Double Diamond pistes, waarbij ze gewoon in een steil stukje bos een paar bomen kappen, waardoor je wel tussen de bomen door moet skien. Hier staat wel altijd op bordjes: Extremely Difficult, dus daar moet je als beginner ook niet aan beginnen (hoewel die pistes wel het vetst zijn )Overigens gisteren een zogenaamde Fresh Tracks pas gekocht, zodat we vandaag al om 7 uur de piste op mochtten (samen met max. 650 anderen), eerst bovenaan de berg een uitgebreid buffet, en daarna een uur bijna helemaal alleen knallen ![]() Me broertje (Renz P) Moeder Wij in de lift En even ter vergelijking met Solden ![]() __________________ Last edited by Stijn P; 28-02-2007 at 02:44. |
|
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
godverrefokkingdommezeg
![]() dat ziet er wel heel chill uit zeg ![]() ![]() zo'n freshtracks pas is wel gull, lekker bijna alleen de eerste strepen trekken ![]() geen poeder actie foto's? daar kun je wel ultiem poeder rijden. gewoon liften die omhoog gaan op hele poeder flanken. niks omhoog hiken om poeder te kunnen rijden. |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
![]() Ik zou niet boeken voor april dit jaar, volgens mij is de sneeuw dan alweer lang verdwenen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
vuole un
|
Hier wat kiekjes van mij, 2e dag hadden we een camera mee, helaas was de batterij al snel leeg en werd ik daarna ziek...
De dag van aankomst, alles GROEN... ![]() Voor t hotel, de berg waar we op gaan, vrij groen. ![]() ![]() Ooo... ![]() C'est moi: ![]() ![]() ![]() Een vriend van me: ![]() Toen dus hierheen: ![]() Paar dagen na de operatie, aan de thee en slang uit mn neus en lul reeds verwijderd... ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
vuole un
|
Ja echt een prima board, schoenen alleen niet tevreden over. Mn linker is te krap. Daar heb ik nu een blauwe nagel van... Dus die probeer ik om te wisselen voor 1 maat groter. Rechts zat ie perfect, dus die moet ik dan maar met extra sokken gaan opvullen ofzo.
__________________ |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Heb nu wel me board ingeruild voor freeystyle ski's, dus als we de camera niet vergeten post ik morgen weer wat vette pics ![]() __________________ Last edited by Stijn P; 01-03-2007 at 02:14. |
|
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
SEXTOURIST
|
Komt me bekend voor, alleen toen lag er wat minder sneeuw...
![]() http://www.badongo.com/pic/481803 Gister btw teruggekomen uit Wilder-Kaiser Brixental en wij hadden van het weekend ook alles groen naast de piste, maar zondagavond en maandag flink gesneeuwd (30-40cm) dus dat was toch wel lekker... Ik wil weer terug! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
Fruttelkutje
|
Quote:
@ gearox: waar is dat? ligt best veel sneeuw |
|
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ja funpark is er altijd wel.. Vind de nieuwe baas alleen maar leuk. Als we even wachten en wat meer in mei wat afspreken dan staat er nog veel meer. ( lees: de hele baan vol) dus tegen die tijd moeten we maar eventjes kijken. |
|
|
|
|
|
|
#54 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Is er wel chill, ik vind het wel redelijk vergelijkbaar met alpenlanden, behalve dan dat het minder hoog is, de pistes zijn allemaal focking breed, en het bier is net ff duurder __________________ |
|
|
|
|
|
|
#55 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
En er is daar een zeer chill funpark, als dat je aantrekt ![]() |