![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#691 (permalink) | |
|
Ralf Fanclub
|
Quote:
![]() Gelijk maar weer even op het plankje gestaan in de uithof. Ze hebben daar een leuke lage box waar ik lekker op kan rommelen. __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#692 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#695 (permalink) |
|
vuole un
|
Net terug van een hele middag / avond boarden in Landgraaf. Was weer kkvet, eerste keer dit seizoen. Lekker lopen springen (nog niet van echte grote schansen) en beetje draaien enzo, lekker 1 met het board...
Smaakte naar meer! Alleen kkver rijden, 2 uur... __________________ |
|
|
|
|
|
#698 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
Die toko stinkt echt zo hard binnen he, allemaal rottend bier en kots in de houten vloer
.Van de week ff sollicitaties de deur uit gooien. Wilde dit seizoen eigenlijk als schoonmaker gaan. lekker 1 dagje werken en 6 dagen planken. Maar ga nu toch op zoek naar werk in een bar. O.a. solliciteren bij de Saloon bar in Val Tho. Kom ik misschien nog met een engels maatje van vorig seizoen te werken. En nog wat andere barren proberen. |
|
|
|
|
|
#699 (permalink) |
|
minibiker
|
@ fabianno...wat heb je gekocht? mijn maat kocht daar 2weken geleden ook een jas...en kreeg er een mp3 speler bij.
ik daarna @ andere winkel..bijna dezelfde jas...en helaas geen mp3? ...opzich koop je het niet daarvoor..maar ik ben al vaker een mp3speler @ berg verloren![]() niemand die me iets kan vertellen over maryehofen??....willen er graag heen...maar paar @ de groep zeuren over de prijs ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#702 (permalink) | |
|
minibiker
|
Quote:
dus wij @ berg...en samen met een maat geboard...en na een tijdje d8 ik..batterij op?..ik voelen..ding weg ik...shit dat kost me geld![]() mijn broer gesms't...je krijgt een nieuwe etc...en hij half boos. dag erna gaan we dezelfde piste op....ga ik ergens op mijn snuffert door een domme move ...zie ik iets glinsteren...rara wat is dat?![]() 2dagen @ kachel....en hij deed het weer ... dat was nog eens een beetje geluk hebben ![]() moet zeggen...had een gewone winterjas aan...en ding hing om mijn nek..dus met vallen etc wilt hij nog afvliegen. nu een burtonjas...met 340 zakken ![]() ..dus dit jaar gewoon mijn telefoon mee denk ik![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#703 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
kheb altijd me ipod in me binnenzak, werkt ook goed. alleen soms op grote kickers gaat ie er nog wel eens uit.
Muziek onder het boarden vind ik trouwens echt super chill, rijd veel relaxter vind ik en ik rijd vaak een beetje op het deuntje de berg af. soort van dansen met je plank ![]() |
|
|
|
|
|
#705 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Qua uitgaan en alles is het maar net hoe duur je het zelf maakt natuurlijk. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#706 (permalink) | |
|
minibiker
|
Quote:
het kan wel goedkoper btw..maar ik vind 250m. max van de piste eigenlijk wel een eis.. of valt het wel mee om in zo'n busje te zitten in de ochtend? er zijn maar 2 apartementen voor 8 personen die aan onze eis voldoet...ik zal eens bellen of kijken bij sunweb of we niet 2 appartementen van 4 kunnen krijgen..trappen we zelf de inboedel over het is alleen om 's nachts even te tukken.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#707 (permalink) | |
|
Ralf Fanclub
|
Quote:
Ik weet het niet 100% maar volgens mij is het deze. In ieder geval wat dunner dan wat ik nu heb en dat vind ik wel fijn. MP3 speler is trouwens super relax tijdens het boarden ![]() Mark. Ik denk dat ik volgende week vrijdag weer ga, ik zal je zeker ff opzoeken ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#708 (permalink) | |
|
Ralf Fanclub
|
Quote:
![]() Wat luisteren jullie zoal op de mp3 speler? Ik heb een snowboard playlist met lekkere hiphop en rock muziek. Ik ben wel een paar keer goed hard op m'n smoel gegaan omdat ik iets te enthousiast werd op de muziek ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#709 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Maar mij lijkt het echt 10x niks om iedere dag als een ingeblikt sardientje in zo'n te moeten staan. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#711 (permalink) |
|
Registered User
|
Deze week geboekt om met de kerst ( 19 t/m 29 dec ) naar La Joue Du Loup te gaan met een vriendin van me. Heb er weer erg zin in! Vooral na het kijken naar Extreme Sports Channel op digitale TV.
Iemand wel eens vaker geweest naar Du Loup? Ben namelijk afgelopen 2 jaar naar Val Tho geweest, maar dat kan ik nu niet opbrengen, omdat we met z'n 2e gaan. Alleen nog even een nieuwe goggle halen en muts. Iemand ideen voor een muts ( model oid )? __________________ |
|
|
|
|
|
#713 (permalink) | |
|
Echt wel..
|
Quote:
![]() Heb ook weer zin in de wintersport! In de planning staat in ieder geval een week met vrienden in Februari waarschijnlijk naar de franse Alpen, en als we het voor elkaar krijgen met collega's een soort van 'teambuilding' in Noorwegen Afgelopen wintersport is de laatste dag mijn plank gejat trouwens, dus bij terugkomst met het verzekeringsgeld en wat bijleggen nieuw spul gekocht.. Burton Supermodel X, Burton Triads bindingen, schoenen had ik voor de vakantie gekocht, Burton SL-10.. Ben echt benieuwd hoe die Supermodel rijdt, vorige plank die ik had (Forum Roost Devun Walsh edition) had een beetje dezelfde bouw (iets tapered, wat slappere neus) en ondanks dat het super was voor in de poeder vond ik em op de piste iets minder. Deze moet een tandje harder zijn en op de piste wat meer in te brengen hebben ![]() Plaatjes: Mijn gestolen forum ![]() ![]() Nieuwe Supermodel X met Triad bindingen en SL-10's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De P1's die ik daarvoor had gekocht en waar mijn schoen dus niet lekker in past ![]() ![]() BRUUT stukje offpiste.. stuk wat 45 graden naar beneden liep en eindigde bij een afgrond waarbij je alleen links weg kon. Lekker ijzig van iedereen die er stond te twijfelen en vervolgens schuivend naar beneden ging.. Kon eigenlijk ook niet anders, maar het wordt er wel verschrikkelijk glad van! ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|