Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 14-09-2007, 16:12   #121 (permalink)
Ralf Fanclub

Fabiano's Avatar

Send a message via ICQ to Fabiano Send a message via AIM to Fabiano Send a message via Yahoo to Fabiano
Denk dat we dit jaar voor Tignes gaan, dit keer in een chalet met z'n allen

Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 18-09-2007, 12:38   #122 (permalink)
2 beter dan 4

mhrdna's Avatar

Send a message via AIM to mhrdna
met zes vrienden naar saas fee, word echt een ski vakantie voor het eerst.. en geen zuip festijn..

Old 18-09-2007, 12:50   #123 (permalink)
slaat kant noch wal

Nicolās's Avatar

Send a message via AIM to Nicolās
Quote:
Originally Posted by Mark. View Post
Daarna kwam zo'n italiaan terug en klom de vlaggenmast in en trok de franse vlag eraf. En onder de paal stonden 4 man van de gendarmerie te wachten tot ie naar beneden viel. En toen dat gebeurde gingen zehelemaal los tot ie niet meer opstond.
En terecht. Wat zou jij doen als een Marokkaan dat bij een NL vlag zou doen?

Old 18-09-2007, 16:09   #124 (permalink)
Jack & Jones slut

Bert's Avatar

Oi,

Ik ben over 1,5 week klaar met mijn opleiding en dan wil ik een paar maanden in een wintersport oord met een vriend achter de bar gaan werken in een van de kroegen die het land rijk is.

Iemand tips waar ik naar een baan zou moeten zoeken. Of website's..etc. Alle tips/opmerkingen zijn welkom

Old 18-09-2007, 17:53   #125 (permalink)
Registered User

Mark.'s Avatar

Voor de mensen die Certificaat 1 van de nederlandse skivereniging als ski- of snowboardleraar willen halen moeten even hier kijken.

http://www.deuithof.nl/4-Start_oplei...kiV.html?id=94

Kijk gelijk even op de kalender voor de rest van het jaar.

Binnenkort (14 oktober) vind er op De Uithof in Den Haag het burton benelux open plaats. Wanneer je hier van houd is het echt de moeite waard om even te komen kijken

2 weken geleden heeft dit evenement plaats gevonden in De Uithof, Skullcandy Railbattle..

Last edited by Mark.; 18-09-2007 at 17:58.
Mark. is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2007, 23:45   #126 (permalink)
2 beter dan 4

mhrdna's Avatar

ziet er goed uit! alleen begrijp ik niet waarom zit dit in t uithof doen, kan aan mij liggen, maar ik vind de sneeuw daar belabberd.

Old 18-09-2007, 23:57   #127 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Oe touché

Is niets voor mij zie ik al. Ik zie het nut er echt niet van in om over een trapleuning te glijden, dat deed ik vroeger toen ik 4 was, zonder board!

Doe mij maar jumps (niet dat ik daar een pro in ben, maar het begin is er) of gewoon lekker freeriden en wat draaitjes en dingetjes maken.

Old 19-09-2007, 12:35   #128 (permalink)
Registered User

Mark.'s Avatar

Die jumps waar je het over hebt komen 14 oktober wel.

Old 19-09-2007, 12:36   #129 (permalink)
Registered User

Mark.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by mhrdna View Post
ziet er goed uit! alleen begrijp ik niet waarom zit dit in t uithof doen, kan aan mij liggen, maar ik vind de sneeuw daar belabberd.
haha, dan ben je er zeker al een tijdje niet meer geweest. De Uithof is zon beetje de enige baan in nederland waar geen zand en shit op de baan ligt, maar pure sneeuw Maargoed, iedereen heeft zo zijn mening.

Old 19-09-2007, 18:12   #130 (permalink)
2 beter dan 4

mhrdna's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mark. View Post
haha, dan ben je er zeker al een tijdje niet meer geweest. De Uithof is zon beetje de enige baan in nederland waar geen zand en shit op de baan ligt, maar pure sneeuw Maargoed, iedereen heeft zo zijn mening.
ben er twee jaar geleden geweest, toen vond ik de sneeuw flink papperig. ga voortaan naar zoetemeer(met als nadeel dat vaak die pistes vaak ijzig zijn). maar is de uithof zo veranderd joh?

Old 20-09-2007, 09:46   #131 (permalink)
Registered User

Mark.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by mhrdna View Post
ben er twee jaar geleden geweest, toen vond ik de sneeuw flink papperig. ga voortaan naar zoetemeer(met als nadeel dat vaak die pistes vaak ijzig zijn). maar is de uithof zo veranderd joh?
Ja het is echt serieus een wereld van verschil. Dit komt gewoon puur, omdat mijn vorige baas echt niets, maar dan ook niets aan het bedrijf deed. Hij inde alleen het geld. En vandaar dat het falliet was.

Maar nu met de nieuwe eigenaren, onder andere ook eigenaar van Duijevestein, Major tom en wat strandtenten, is het echt enorm veranderd. Niet alleen qua uitstraling, maar ook de sneeuw is verbeterd. En wat ik zelf erg prettig vind is dat heel de sfeer er ook veel leuker is nu.

De sneeuw word nu ook na elk winterseizoen eruit gereden en komt er een nieuwe verse laag sneeuw. Dit komt omdat wij veel sneeuw per uur op kunnen spuiten.
Voorheen werd er ook veel 'gefreesd' wanneer de baan gereden werd, aar nu word er hoofdzakelijk alleen 'gezeemd' ; als het ware glad getrokken. Zodat de structuur van de sneeuw sterk blijft en waardoor je geen pap meer hebt.
En ijsplaten is allang niet meer te bekennen.. en zullen er ook niet meer zijn

Old 20-09-2007, 23:08   #132 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Ik ben dus ene tijd terug in Landgraaf geweest en dat was echt 10x beter dan Zoetermeer. Volgende keer dat ik ga, ga ik weer daarheen denk...

Old 21-09-2007, 10:57   #133 (permalink)
2 beter dan 4

mhrdna's Avatar

alleen jammer dat t zo ver is voor mij(woon vlakbij rotterdam) toch maar een keer uithof proberen!

Old 21-09-2007, 11:36   #134 (permalink)
Fruttelkutje

Pruttelbakje's Avatar

Ik ga eigenlijk altijd naar Zoetermeer denk ongeveer 7 minuutjes met de auto, kwartiertje 20 minuten op de fiets. Maar fietsen met snowboard en alles bij je zuigt dus dat doe k niet meer

Ben ook altijd alleen maar beetje sprongetjes doen, boxje pakken en mezelf mentaal voorbereiden om een rail te pakken wat ik uiteindelijk dan niet doe

Het bergje zelf heb ik na 2 keer naar beneden echt wel weer gezien.

Ik ga ook me maatjes maar eens aansporen om te kijken wanneer we op wintersport gaan, mayrhofen of val thorens lijken me wel wat. iig een gebied met goede sneeuwzekerheid na de desceptie van vorig jaar met die slechte sneeuw.
Zat vorig jaar kerst hier:

Volgens mij wel erg gaaf gebied maar je kon nu niet van berg naar berg planken en per berg waren er een klein handjevol pistes open. Beetje jammer. wel nog van een afgesloten zwarte afgeweest
Pruttelbakje is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2007, 10:25   #135 (permalink)
Registered User

Mark.'s Avatar

Ziet er tof uit pruttel. Ik ga binnenkort mn reis naar les deux alpes vast zetten

Old 22-09-2007, 22:08   #136 (permalink)
:*

Renz P.'s Avatar

Nog niet zeker waar ik begin volgend jaar heen ga, maar om m'n pa te quoten:
Quote:
De Yen staat laag

Old 22-09-2007, 23:45   #137 (permalink)
Registered User

Mark.'s Avatar

Japan? Zoja, daar kan je echt superdik boarden

Old 22-09-2007, 23:53   #138 (permalink)
Fruttelkutje

Pruttelbakje's Avatar

Als je daar als europeaan loopt komen er ook echt gelijk een handjevol japjes naar je toe: ale you plo lidel

Leuk reisverslagje van snowboard trip naar paar gebieden in Japan

Gebied leek me wel vet idd mark, is ook best goedkoop daaro.
Old 23-09-2007, 11:01   #139 (permalink)

Renz P.'s Avatar

Japan idd

Old 23-09-2007, 14:04   #140 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Heb zon snowboardfilm waarin ze ook naar Japan oid gaan. Ziet er ok uit ja

Old 23-09-2007, 14:30   #141 (permalink)

Renz P.'s Avatar

Anomaly toevallig? Meer een ski-film, maar ook erg vet

Old 23-09-2007, 22:18   #142 (permalink)
SBO #184

Robin.'s Avatar

Over 2 weken even boeken naar Mayrhofen met vrienden. Heb der nu alweer zin in.

Old 23-09-2007, 23:19   #143 (permalink)
Arend!

Arnoud's Avatar

Send a message via AIM to Arnoud
Ik ga o.a een weekje naar Ötztal, iemand hier al eens geweest??

Old 24-09-2007, 21:45   #144 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Quote:
Originally Posted by Renz P. View Post
Anomaly toevallig? Meer een ski-film, maar ook erg vet
Nee, Absinth More. Van 2006.

http://www.binsearch.net/index.php?q...ont=&postdate=

Old 07-10-2007, 13:28   #145 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Gisteravond weer ff geboard in Zoetermeer. Was dus laatst naar Landgraaf geweest en nou viel me die baan in Zoetermeer me wel ineens tegen zeg. Vet klein, je bent zo beneden en ze hadden geen tof park staan imo. 1 veel te steile schans voor mij. Verder wel lekker geboard, beetje lopen draaien en goofy naar beneden gegaan steeds.

Heb ook nog mn binding gesloopt Was de binding aan het dichttrekken en toen brak het hendeltje af. Naja ik kon m zonder nog wel dichtkrijgen dus gewoon doorgeboard zonder echte problemen. Wat ik enrom netjes vond was dat toen ik bij die balie van Snowworld vroeg of ze daar iets voor hadden hij me gewoon zo'n dingetje gratis meegaf. Nog van betere kwaliteit ook. Past niet helemaal perfect maar het werkt wel goed en kan ik ff vooruit tot ik goede vervanging gevonden heb...

Last edited by Sjoerd; 07-10-2007 at 13:45.
Sjoerd is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2007, 21:57   #146 (permalink)
Fruttelkutje

Pruttelbakje's Avatar

Dingetjes kun je ook gewoon los kopen kosten volgens mij ook geen drol.

Ik heb nog steeds geen reis, de mensen die mee gaan hebben er schijnbaar minder haast bij een mooi reisje te vinden als mij. Best irritant zul je zien dat als ze straks bedenken dat we misschien toch moeten gaan boeken een keertje de mooigeprijsde reisjes naar toffe gebieden weg zijn en we zitten opgescheept met een dure reis of een minder tof gebied.
Old 09-10-2007, 15:39   #