![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Ouwe plakkert
|
Het grote ''zomervakantie 2008'' topic
In navolging van dit topic: Het grote ''zomervakantie 2007'' topic
Waar gaat de reis heen deze zomer? Mensen al ideen wat het dit jaar wordt? Met ouders, met vrienden of de GF? Denk zelf aan Mallorca or Rhodos, neig meer naar de laatste na me goed vermaakt te hebben op Kos ![]() Brand maar los! |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Pfew, al die draden
|
Godver, jij denkt precies hetzelfde ouwe rukkert
Hoe ist trouwens ?Ik zit zelf ook met hetzelfde probleem.. wel gedacht aan Chernosionsinosdofinsodsdf zoiets, Kos, Mallorca, Rhodos, Gran Canaria (altijd goed ) maar nog steeds neigen Ibiza/Salou/Llorett ook nog steeds....Wie helpt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Ouwe plakkert
|
Quote:
Gran Canaria vond ik persoonlijk wat over zn top, beetje afgetrapt eiland. Desondanks ook prima vermaakt daar. Beste vakantie is toch Kos, al is het maar om de man/vrouw verhouding Iets wat bij Chersonissos totaal omgekeerd scheen te zijn dit jaar... |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Lets Hyve...
|
Denk zelf ook richting chersonidinges te willen, vorig jaar niet weg geweest omdat ik net thuis was dus mag wel weer
![]() -edit- vriend van me komt in juli terug van afghanistan en is dan een paar dagen in kreta, zou gaaf zijn als we daar dan met z'n allen zijn ![]() __________________ Last edited by [5th] Douwe; 07-01-2008 at 22:10. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Vorig jaar ook Kos geweest 15 dagen, echt een aanrader, super daar
!Dit jaar 8 dagen naar Mallorca. Appartement Tres Torres. 15 Dagen had ik niet zo een zin meer in, 2 weken dronken worden .Dit is waarschijnlijk het laatste jaar dat ik echt op traditionele 'hele-dag-dronken-zijn' vakantie ga. __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
papaya puree
|
Ik vond Chersonissos leuk voor een keer, maar echt geen plek om nog een keer toe te komen. Het uitgaanleven was niet echt kwalitatief (alleen kwantitatief), en dat veel te commerciele Starbeach vond ik al helemaal een groot drama. Vorig jaar op Gran Canaria heb ik me echter heel goed vermaakt. Er was gewoon een mooi zandstrand, en 't uitgaansleven was erg gezellig. Dit jaar weet ik nog niet wat ik ga doen.. Of 2 weken surfen in Frankrijk, of een roadtripje door heel Europa.. Ik zie 't in mei ofzo wel
![]() __________________ |
|
|
|