![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#33 (permalink) |
|
E30 0wner.
|
Nog geen idee waar ik heen ga.
Hoor morgen of ik met kippie op vakantie ga of niet, of dat zij met vriendinnen gaat. Voor de rest was ik vorig jaar met 3 vrienden naar Spanje. Nu wil er 1 daarvan ALLEEN naar turkije ( omdat hij oa naar zijn opa moet oid ) 1 wil er beslist NIET naar turkije ![]() en die andere krijg ik nu al een paar maanden geld van, en die probeert me te belazeren dus die kan m`n rug op ![]() Nu maar afwachten wat kip doet dus ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
Super Moderator
|
Quote:
Haha, weet nog goed dat ik je tegenkwam in Chersonissos... |
|
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Hoi?
|
Zoals ik hier zie is Chersonissos geen aanrader?
Lloret was vorig jaar wel goed bevallen. maja wil nu ergens anders heen. Iig hebben wij geen zin in een plaats waar alleen maar jongens heengaan. En wel waar je goed uit kan gaan ofzo.. Als evt opties Malorca Calella Kos? Mischien dat iemand hier een goede aanrader of optie kan geven? Ben zelf van de zomer ook 21 ![]() |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) | |
|
SENIOR USER
|
Quote:
gewoon knallen met tentje achterin ofzo?? want ik wil zoiets ook, maar GF staat erop dat het geboekt word. (in huisje aan gardameer:S:S:S:S). ------------ als iemand nog iets weet, ik zoek een huisje of stacaravan op een camping. in de buurt zee of rivier en ruig landschap. ik hou zegmaar van rondje rijden lans stijle afgronden, door groene bossen en langs rivieren en watervallen etc.. huisje moet wel echt onder de 1000e blijven, moet 2pers bed hebben, keukentje,woonkamertje,douche. mvg frank __________________ |
|
|
|
|
|
|
#41 (permalink) | |
|
Why so serious?
|
Quote:
! Echt super gehad daar. 15 dagen goed vermaakt. Goed stappen en supergezellig op het strand (Papa's Beach ).Edit; veel scandinavische vrouwen, zijn hard-to-get maar Wimmetje lukt alles toch .__________________ |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
SBO #112
|
Quote:
![]() Maar een vriend die zoiezo mee wil die heeft een Mercedes Vito. We gaan zoiezo niet met een aanhangwagen, dat is klote. |
|
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Registered User
|
Afgelopen jaren steeds met vrienden weg geweest. Dit jaar weer een keer lekker cheap met me ouders mee, lekker zeilen op de binnenlandse zee bij Griekenland.
Voor de rest hoop ik voor de zomer het geld bij elkaar gespaart te hebben voor me motorrijbewijs en hoop ik dit in de zomer te halen. |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
Seriously easy going
|
Quote:
v/d Valk Kontiki Beach Resort - Curaçao ![]() ![]() Word in april geopent heb er wel zin in ![]() Iedereen heeft dus zo'n eigen 'huisje' + eigen zwembad voor de deur en is direct aan het strand dus helemaal super |
|
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
Groene Premium
|
Ben ik november naar Curacao geweest, ligt naast wat andere resorts en het sea aquarium, Moet zeggen dat de hutjes (in aanbouw) op het oog beetje tegen vielen. Let wel, huisjes zijn 2 hoog als ik het goed heb, dus geen compleet huisje voor jezelf. Verder is de buurt niet geweldig, ga dus ook niet op eige houtje te voet rondlopen daar
Huur een auto oid...Mambo Beach ligt een stukje verderop, wat uitgaansgelegenheid buiten Willemstad. Wat tips mocht je erheen gaan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Hagelslag
|
Weer maand indonesie met GF. Onderandere naar Kuala lumpur, Maleisie en Bali!
Ja heb er weer goed zin an, wrs nog bussines vliegen ook ![]() voor 2 euro je de tering vreten.... 80 cent pakje marlboro.... Zon.. Zee.... Strand..... Droomt weg.... __________________ |
|
|
|