![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#67 (permalink) |
|
vuole un
|
Ben er 5 jaar terug mret mn ouders heengegaan vanwege hun 25 jarige huwelijk. Was erg vet, supermooi land, de historie is echt heel mooi. Ook nog een weekje aan de rode zee gezeten uiteindelijk en daar in het water ook weer mooie dingen gezien. Dus sja, bvind het wel een aanrader...
__________________ |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
![]() Ik geef in die 2/3 weken wel vette poolparty's hier thuis en boek wel een last minute ![]() |
|
|
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
Groene Premium
|
Prijzen zijn redelijk, niet echt super goedkoop. Als je keer ergens op een terras wat gaat drinken ff de prijs vooraf bekijke, ik ben er vorig jaar geweest en betaalde op 1 plaats iets van 2,40 euro voor een ijsthee en 3,00 euro voor een biertje.
__________________ |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
Unregistered User
|
Voor mij staat er nog weinig vast voor de zomer maar dit zijn de opties:
-4 weken interrailen door Europa, waarschijnlijk Spanje/Marokko -4 weken met de auto naar de noordkaap (en weer terug) -3 weken Canada Verder sowieso een lang weekend Praag/Budapest. Wat al wel vaststaat is volgende week (weer) op wintersport (Oostenrijk) en in April twee weken naar Bonaire om vrienden opzoeken die daar voor een jaartje wonen. Last edited by BetaDriver; 11-01-2008 at 17:20. |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) | ||
|
Why so serious?
|
Quote:
Quote:
.__________________ |
||
|
|
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
push it to the limit
|
Quote:
![]() Volgende zomer gaat iig goed gek worden. Ga sowieso naar Turkije, maar wil ook nog iets anders erbij ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
Godfather
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
papaya puree
|
Ik vond 't verschrikkelijk, die hele commerciele reutemeteut. Idd, veel mooie vrouwtjes te spotten, maar je zit er wel hutjemutje tegen de andere duizenden mensen aan. Je kan er ook niet ff lekker op 't strand liggen ofzo. Je moet er van houden.
![]() __________________ |
|
|
|