![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#512 (permalink) | |
|
..
|
Quote:
) |
|
|
|
|
|
|
#513 (permalink) |
|
Thoms Racing!
|
Ik heb 12 Juli in Utrecht de Iphone 3G besteld.. Hoop dat hij snel binnen is.. Ik hoorde gister dat er dinsdag weer een levering binnenkomrt dus ik hoop dat er daar 1 voor mij bij zit..
Ik was de 11e net te laat. Stond in de rij om een uur of 5 smiddags en de laatste ging voor mijn neus weg ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#516 (permalink) |
|
Thoms Racing!
|
Vraagje, je ordernummer op de bon die je van t-Mobile in de winkel krijgt.. Welke is dat? want bij mij staat er een referentie nummer en nog wat andere nummers maar geen ordernummer..
Ik kan dus op de site ook niet controleren wat de status van me bestelling is.. __________________ |
|
|
|
|
|
#526 (permalink) | |
|
BMW M-Power
|
Quote:
Maar eerst zien dan geloven, aagezien je ze pas volgende week binnen krijgt. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#527 (permalink) |
|
Registered User
|
Al mensen wat leuke App's gekocht? Vandaag eens geprobeerd, en Crash Bandicoot Nitro Kart 3D aangeschaft. Toch wel een gave ontwikkeling deze games voor op een telefoon hoor. De meningen zijn er over verdeeld, maar ik vind het wel leuk gedaan.
![]() Trouwens weer een heerlijke vertaling in iTunes: ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#529 (permalink) |
|
BMW M-Power
|
Ik kreeg net een mailtje van innovatiegroepnederland dat de iPhone er was. Prijs, 689ex btw voor de 8GB en 789ex voor de 16GB. Zijn ze nu helemaal gek geworden? Dat is meer dan 800euro incl en dan is hij niet eens geunlocked en gejailbreaked :S
__________________ |
|
|
|
|
|
#532 (permalink) |
|
SBO crew
|
375,- inclusief btw en komt simlock vrij.
betrouwbaar?? laten we het hopen anders zij ik en pvdp samen opgelicht ![]() wij hebben hem btw nog voor 325 euro http://www.iphoneclub.nl/forum/f41/i...ine-d-day.html __________________ |
|
|
|
|
|
#534 (permalink) |
|
Registered User
|
kwam ik net tegen op marktplaats iphone €125 haha
zal wel niet zo zijn iphone marktplaats deze heeft wel redelijke prijzen http://iphone.startpage.it/actions/iphonesnl |
|
|
|
|
|
#535 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Laatste tijd (lees 1 week) heb ik veel last van Geen Service of geen 3G Netwerk.
Ik word hier best wel moe van en is het gewoon een focking iPod Touch ![]() Weet iemand of ik hier wat aan kan doe, want kan wel naar de T-Mobile Winkel gaan maar die zullen ook zeggen dat ik geduld ofzo moet hebben :S __________________ |
|
|
|
|
|
#536 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#537 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Ik woon in Rotterdam, en zelfs als ik in de Stad ben heb ik wel 3G maar 3 streepjes bereik.
Zuigt echt Want was op de camping bij een maatje (ouddorp, zeeland) en daar heb ik gewoon heel de tijd geen service. Maar hij wel met KPN Abbo ![]() __________________ |
|
|
|