![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
R³-parts
|
iphone
ik weet niet of hier al een topic over is..
maar mijn vraag is.. mijn broer woont in curacao stel hij stuurt mij 6 i phones van 400 euro perstuk hij doet ze in 1 kartonne doos en verstuurt ze naar mij in nederland .. welke kosten komen er dan nog bij kwa invoer rechten en weet ik het wat .. miss kan iemand me helpen !! gr robin __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
..
|
iPhones incl. invoerrecht:
(6*400euro)*1,017= €2440,80 Belasting eroverheen: €2440,80*1,19 = €2904,552 Uiteindelijk betaal je dus 2904,552 - 2400 = €504,552 euro aan douane / belasting. Je moet ze dus al zien te verkopen voor 550euro p/stuk wil je een _beetje_ geld eraan verdienen. Ik geloof dat je 1,7% invoerrechten betaald. Lees hier en daar ook 2,7% en 4,5%.. Stel dat het 4,5% is dan betaal je dus: iPhones incl. invoerrecht: (6*400euro)*1,045= €2508,- Belasting eroverheen: €2508*1,19 = €2984,52 dus 2984,52 - 2400 = €584,552 euro aan douane / belasting. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Registered User
|
Moet je gewoon even de douane bellen, dit is het nummer: 0800 - 0143. Ik geloof doordeweeks bereikbaar van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds en op zater dag van tot 5 uur 's avonds.
Maar je betaald dus inderdaad 19% btw over het aankoopbedrag en de verzendkosten en over dat bedrag vaak nog een percentage douanerechten. Wat dat percentage is weet ik niet, maar daar moet je dus even de douane voor bellen. Overigens heb je 99% kans dat je pakketje er tussenuit gepakt wordt. Wat wel wil helpen is een lager bedrag op de factuur laten zetten, maar ik weet niet of dit bij Apple producten ook zin heeft omdat die met een vaste verkoopprijs werken en de douane ook niet achterlijk zijn. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
uhh??
|
ben er momenteel zelf 1 aan het importeren
http://spreadsheets.google.com/pub?k...te6h-FGN_n5gNg en idd iphone forum zit ik ook op ![]() reken ongeveer 60 a 70 euro per stuk import kosten alleen 400 euro betalen rechtstreek uit amerika ![]() betaal er zelf 300 voor ( en hoef waarschrijnlijk geen inportkosten te betalen aangezien hij in een andere doos zit en de douane die niet herkent "__________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
|
Quote:
Sowieso niets via FEDEX dan ben je verzekerd op een naheffing. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
en een Apple Talk topic
sowieso ben je nu een beetje laat met een handeltje in iPhones denk ik? heb de laatste tijd niet meer gezocht naar die dingen maar neem aan dat er ontzetten veel te koop staan voor minder dan 550, mijn duurste was toen al 500 euro voor een 8gb, simlockvrij en alles |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
uhh??
|
Quote:
)zijn nog niet te cracken. versie 1.0 t/m 1.1.2 tot bl 45 was te cracken met anysim ( knopje drukken klaar zeg maar ) versie 1.1.2 bl 46 enkel met een ...sim ( extra simkaart op je ouwe sim ) en voor versie 1.1.3 is nog niks beschikbaar ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Power, Beauty & Soul
|
ik heb ff een vraagje voor de iphone owners hier
![]() werkt itunes nog gewoon ? dus niet dat hij opeens de telefoon ziet als een gecrackt ding en je er niks meer mee kan ? en nu vraagt ie voor mn touch om de maand een update ongeveer, werkt dat voor de iphone ook zo ? of kun je niks updaten omdat ie gecrackt is ? |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
3BR Tuner
|
Quote:
__________________ |
|