![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#451 (permalink) |
|
..
|
Daarom had ik gratis erbij gezet
Voor SIMport moet je betalen anders moet je het contact voor contact doen.. En aangezien ik circa 140 contacten heb zit ik daar niet op te wachten ![]() Edit: Opnieuw gedownload en nu is hij wel gratis ![]() Anyways, kan volgens mij alleen van SIM => iPhone en niet andersom.. Last edited by Martin.; 14-07-2008 at 21:17. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#452 (permalink) |
|
..
|
Na een hoop problemen gelezen te hebben toch de proef op de som genomen.
Via iTunes m'n contacten gesynchroniseerd met Outlook (had ik geen contacten in staan) werden ook netjes naar Outlook geexporteerd. Dit zonder windows contacts of windows address book ofzo. Vervolgens iPhone hersteld met een vers 1.1.4 pakketje zodat alles weer goed is. Geunlocked, gejailbreaked en geactiveerd. iPhone weer laten synchroniseren daarna en hij zette netjes al m'n contacten er weer op (Hier ging het bij de meeste mis)Telefoontje weer up and running dus ![]() |
|
|
|
|
|
#455 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#459 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Is nog niks 100% zeker bekend.
Maar ze hopen tussen 2 en de 6 weken genoeg te hebben om iedereen er 1 te kunnen geven zeg maar. Maar ik heb ook al weer dingen gehoord bij BelCompany gisteren dat hun er volgende week al weer een paar binnen krijgen. Anders moet je even op iphoneclub.nl/forum kijken, staat ook genoeg info. en is ook best handig ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#473 (permalink) | |
|
DE EMHAER BOY!
|
Voor de geintresseerde
![]() Van iphoneclub.nl Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#476 (permalink) |
|
uhh??
|
__________________ |
|
|
|
|
|
#478 (permalink) |
|
uhh??
|
tjah. helft van de iphoneclub heeft er besteld en aantal geleverd gekregen en is via paypall/mastercard dus verzekert van levering of geld
![]() + het bedrijf zijn adres gegevens en dergelijke en anders ben ik in 1 jaar tijd veel geld kwijt aan de iphone ![]() __________________ |
|
|