![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#482 (permalink) | |
|
Retired
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#488 (permalink) |
|
D.M.T - Member
|
Vet, Zit nu met me 16gb een beetje te internetten, zit alleen met een probleempje, mijn vorige abbo is van orange, ok deze incl. nummerbehoud over te zetten duurt 3 maanden! Heb dus nu alleen maar een iPod die foto's kan maken... Weet iemand ik dit man versnellen? En hoe krijg ik de gruwelijk irritante spellingshulp kan uitschakelen? dit stukje heb ik 20x opnieuw getypt omdat het elke keer automatisch word aangepast :s
__________________ |
|
|
|
|
|
#493 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#497 (permalink) | |
|
DE EMHAER BOY!
|
Quote:
Succes ! ![]() haha Gewoon je vinger op 1 icoon houden tot ze gaan trillen en dan kan je ze verplaatsen waar je wilt dus als je hem naar links houd gaat hij naar Menu-Tab-Blad-2 ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#498 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
'warranty is not global, nor regional, but only on a country level (= service only in country of purchase)' __________________ Last edited by Piels; 16-07-2008 at 11:36. |
|
|
|
|
|
|
#502 (permalink) | |
|
uhh??
|
Quote:
een ipod gekocht in usa word hier ook gewoon gemaakt door apple __________________ |
|
|
|
|
|
|
#505 (permalink) |
|
Registered User
|
Er is voor de iPhone een speciale garantie afhandeling, vandaar dat je alleen landelijke garantie kunt krijgen. Heb je trouwens ervaring met een iPod uit de USA die hier gerepareerd is? Ik weet dat je voor sommige producten een send box moet aanvragen bij Apple, en dat je hem zelf naar USA moet sturen voor reparatie.
__________________ |
|
|
|
|
|
#506 (permalink) |
|
scooterloos
|
Van tweakers.net:
"Geplaatst op maandag 14 juli 2008 13:21 Acties: -------------------------------------------------------------------------------- Door: Bamischijf Bekijk myReact van BamischijfBekijk de gallery van BamischijfBerichten: 116 Reg. datum: 19 november 2007 -------------------------------------------------------------------------------- Heeft er iemand al een iPhone in België gekocht en in gebruik met een NL Sim? Zo ja, zou je a.u.b. een foto willen plaatsen met daarop de iPhone + bv. 'Vodafone NL'?" reply: "Dit is al gedaan, door iemand op het iphoneclub forum. Het werkt gewoon. Hij heeft de telefoon wel geactiveerd met een belgisch prepraid kaartje. Maar of dit nodig is, is niet zeker, hij heeft dat als voorzorg gedaan omdat er in de tijd van de iPhone 2G unlocked telefoons waren die niet wilden activeren op een andere sim dan een franse (was toen in Frankrijk)." en: "Door: CyBeR Paarse Layout \o/Bekijk myReact van CyBeRBekijk de gallery van CyBeRBezoek homepage van CyBeRBerichten: 13.539 Reg. datum: 01 september 2001 -------------------------------------------------------------------------------- quote: RoelJewel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:11: [...] Als er alleen een countrylock (en dus geen sim-lock) op het toestel zit, maakt 't vervangen van een belgische sim door een andere belgische sim natuurlijk niet uit, lijkt me . Mobistar verspreidt wel meer foute informatie. Er zit geen country lock op en ook opnieuw activeren als je een andere SIM erin propt is niet nodig." __________________________________________________ _________________________ Ik denk dus dat je in België gewoon een Iphone kunt kopen en deze in Nederland kunt gebruiken. Voor de zekerheid met activeren even een mobistar prepaid kaartje erin doen. Wat denken jullie ervan? |
|
|
|