![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#33 (permalink) |
|
uhh??
|
foto' maken gaat moeilijk momenteel me eos ligt bij me ouders
![]() kan wel gemaakte foto' er mee posten ![]() - punten tjah.. eigenlijk 1 ( alles werkt zowat met Itunes :S ) + punten ubergeil ding + zeer scherp beeldscherm + NL Taal ![]() + Leuke spullen/spelletjes voor er op ![]() mochten er nog mensen zijn die er 1 willen hebben ik ga dit weekend naar londen en kan er 1 meenenem voor 400 euro ![]() of je besteld hem hier http://www.cd-media.nl volgens mensen op iphone forum bezorgen ze echt voor 400 euro ![]() ( heb zelf me turbosim er vandaan en die is ook netjes aangekomen )__________________ |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
uhh??
|
idd touch is dunner wou een case halen bij de mediamarkt.. paste dus niet..
16 gb... baal idd wel echt. 2 dagen na het bestellen van me 2e iphone is hij gereleasd... ik bestel ze zelf uit USA met me adres daarzo. die van me meisje komt uit londen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
R³-parts
|
gerealsd ? nieuwe verzie of zo ?
ik heb er geen kaas van gegeten ... ik hoor net van mijn broer dat ze op curacao 400 dollar kosten ofwel 253 euro ... ben ik toch goedkoper uit als dat ik hem hier koop en of het werkt weet ik niet maar wie niet waagt wie niet wind ik haal de tel uit de verpakking pleur alles weg behalve boekjes.. en telefoon in me zak alsof ik hem al dagelijks gebruik... lijkt me niet slecht ..__________________ |
|
|
|