![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#571 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
En ja als ik die iphone's niet krijg dan koop ik er eentje in de winkel. |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#573 (permalink) | |
|
..
|
Quote:
Precies alles wat ze nodig hebben om je geld in een willekeurig Western Union kantoor op te halen en zichzelf met een cocktail te trakteren ![]() Ontopic: iPhone bevalt nog steeds prima, sinds het NIET meer installeren van Customize geen problemen mee gehad ![]() Piels, is het bij jou inmiddels al opgelost of heb je nog steeds dezelfde achtergrond ? |
|
|
|
|
|
|
#574 (permalink) | |
|
Seriously easy going
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#575 (permalink) |
|
Registered User
|
Vandaag m'n i-phone opgehaald. Werd me ff doodleuk verteld dat ik er nog even niet mee kan bellen.
Ik heb een Orange abbo wat overgezet moet worden naar T-mobile. Ik kon wel de telefoon meenemen en de simkaart. Maar als ik er ook mee wou bellen dan moest ik 3 maanden dubbele abbo kosten betalen omdat m'n orange abbo over 3 maanden afloopt. Echt belachelijk. Heb em maar terug gedaan in de doos en ben gedwongen me Nokia nog te gebruiken tot half oktober aangezien ik et verdom om dubbele kosten te gaan betalen. __________________ |
|
|
|
|
|
#577 (permalink) |
|
Registered User
|
Ja nou en, het is toch 1 bedrijf en ik heb toch 1 contract. Wat heb ik dan aan het voordeel om 3 maanden voordat m'n contract verloopt een nieuw toestel + verlenging te nemen wat ik niet kan gebruiken. Dat is gewoon een grof schandaal en een enorme misser van T-mobile.
__________________ |
|
|
|
|
|
#578 (permalink) |
|
º
|
Dan accepteer je je telefoon toch gewoon niet? Wat heb je er nou aan als je hem nu al haalt maar hem 3 maanden niet gebruikt.
Ik zou eerst eens naar een gegronde reden vragen waarom het zo is, aangezien Orange en T-mobile als T-mobile verder gaan. __________________ |
|
|
|
|
|
#579 (permalink) |
|
Registered User
|
Achteraf had ik et ook niet moeten pikken nee. Ik heb net gebeld naar T-mobile en gevraagd waarom ik dubbele abbo kosten moet betalen als ik gebruik wil maken van m'n nieuwe toestel terwijl het om 1 contract gaat en het 1 bedrijf is. Maar dat ging nog niet door de integratie van de 2 bedrijven zeiden ze en ik heb dus gewoon pech. Ik twijfel om em terug te brengen..
__________________ |
|
|
|
|
|
#583 (permalink) |
|
D.M.T - Member
|
Ik heb dus hetzelfde (lees paar pagina's terug)
ik wachtte juist op de iphone bij T-mobile omdat mijn orange abbonement allang was afgelopen, maar omdat deze niet meer bestaat in Nederland dacht ik wel even een iPhone abbo te nemen... Ik heb dit wel gedaan met nummerbehoud, maar nu heb ik dus net als Dave een hele speciale ipod die ook foto's kan maken... Dubbel betalen doe ik niet, en het lullige is dat ik bij mijn orange abbonement (32.50pm) nog een Orange naar Orange ''geval'' aan heb staan waardoor er weer heel veel geld van mijn bundel afgaat, welke dus nu ook niet meer uitgeschakeld kan worden, dus betaal nu de komende maanden dik 60e per maand. Grappig om te proberen: www.orange.nl en ja helemaal rechtsbovenin is het enigste van orange wat nu nog op inet staat, terwijl ze nog steeds telefoons verkopen in de winkel (ook abbo :S) __________________ |
|
|
|
|
|
#587 (permalink) |
|
Registered User
|
Het is me niet verteld toen ik de telefoon 3 weken terug bestelde, toen wisten ze al dat ik nog 3 maanden te gaan had uiteraard. Toen ik gebeld werd dat het toestel binnen was gekomen is het me niet verteld. Maar wel 1 minuut voordat ik m'n handtekening onder de verlenging kon zetten. Dus dat is idd knap slordig. Maar goed ik doe nog wel ff tot half oktober met de nokia koelkast..
__________________ Last edited by D@ve; 31-07-2008 at 20:34. Reason: tiepvout |
|
|
|