![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#631 (permalink) | |
|
:: | SSR NRG | ::
|
Quote:
en de buienradar kan ik nog nergens gratis vinden? ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#632 (permalink) |
|
Registered User
|
Unlock Iphone 3G
Er is een nieuwe unlock simkaart van Yes Sim op de markt.
Hij is precies op maat gemaakt voor de iphone 3g. ( zodoende blijft hij niet meer in je iphone hangen ) En je eigen simkaart aan gort knippen is niet meer nodig. Bij de vorige yes sim kaarten viel het netwerk van T Mobile soms uit. Daarvoor gebruik ik de yesup usb datakabel voor de juiste APN settings. Let goed op of je een Y3G Yessim kaart koopt, ( deze werken perfect ) website: http://www.yes-sim.nl/unlock-iphone-3g.html APN settings KPN APN: internet Username: KPN Password: gprs Vodafone APN: live.vodafone.com Username: vodafone Password: vodafone T-Mobile APN: internet Username: tmobile Password: tmobile Telfort APN: internet Username: telfort Password: telfort Orange APN: internet Username: orange Password: orange |
|
|
|
|
|
#634 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Zo net een witte Iphone 16GB aangeschaft met T-Mobile abonnement. Geil ding .
Alleen ik heb nu even een prepaid kaart van T-Mobile erin zitten, dus heb me Iphone geregistreerd in Itunes met dit nummer, dit kan ik later zodra ik mijn 'echte' nummer weer heb gemakkelijk wijzigen? Edit; kan ik niet gewoon nummers naar Iphone 'slepen' in Itunes net als bij een Ipod...? Edit; gevonden. __________________ Last edited by Erik.; 10-10-2008 at 21:21. |
|
|
|
|
|
#638 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Ik heb me er nog niet zo in verdiept, maar er zijn wel een paar leuke spellen die ik op de Iphone zou willen. Nergens gratis te downloaden ofzo
?En ik zou het relaxed vinden dat ik gewoon een film kan downloaden en kan kijken, maar Iphone speelt ook alleen mp4? __________________ Last edited by Erik.; 11-10-2008 at 18:08. |
|
|
|
|
|
#639 (permalink) |
|
uhh??
|
Jailbreak je iphone,
zet de ifoneguide/hackers.nl repostery er in. Download mobile_instalation Hacked. Download via bittorrent alle iphone spellen die je wilt. Open het ipa bestand in itunes, en je kan alle appstore spellen in gratis in/op je iphone zetten. Heb zelf me iphone vorige week een wasje mee gedraait... werkt niet meer.... :emo: __________________ |
|
|
|
|
|
#640 (permalink) |
|
Registered User
|
Vraagje..
Weet iemand een site, of een manier om een orginele iphone te unlocken zonder AT&T kaart waar die dus om vraagt? Had namelijk me iphone gereset omdat me touchscreen nog maar voor de helft werkte, hielp niet en heb er een nieuw scherm in laten zetten, maar nu moet ie weer unlocked worden maar kan alleen maar maniertjes vinden waarbij je de AT&T kaart nodig hebt. Alvast bedankt!! |
|
|
|
|
|
#642 (permalink) | |
|
uhh??
|
Quote:
neem quickpwn ofzo __________________ |
|
|
|
|
|
|
#643 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Het enige wat ik niet zo lekker vind werken is de Iphone een kwartslag draaien dat je dan overgaat in Cover Flow, gaat soms heel snel dan doet die het weer niet, dan weer heel traag. En ik zoek altijd in Cover Flow dus wel irritant... Meer mensen last van?
__________________ |
|
|
|
|
|
#644 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Even een vraag;
Ik heb me Iphone geregistreerd met een Pre-paid nummer (anders kon ik mijn Iphone niet meteen gebruiken) maar krijg net een brief binnen van T-Mobile dat ik mijn simkaart van me abonnement erin kan doen, maar met een ander nummer, moet ik nu de Iphone gegevens aanpassen? Want ik moest toen ook het nummer doorgeven in Itunes. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? (Want in januari moet ik het sowieso weer doen want dan heb ik mijn eigen nummer weer). __________________ |
|
|
|
|
|
#645 (permalink) | |
|
PotjeHous'n?
|
Quote:
Kun je coverflow ook bij nummers gebruiken, heb voor elk nummer een afbeelding.. Of geld dit alleen voor albums ? Ik heb verder nooit last van een trage coverflow.. Je andere vraag zou ik zo niet kunnen beantwoorden.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#646 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Kickje. Ik heb even een vraag over Wifi; wij hebben thuis ook draadloos internet, maar die zou die toch automatisch op moeten pakken? Wachtwoord invoeren en klaar.
Maar ik krijg dit scherm als ik hem aanklik om verbinding te maken; ![]() Wat moet ik allemaal invullen enz.? Thanks .__________________ |
|
|
|
|
|
#647 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Als je op de netwerknaam zelf klikt dan zou je wachtwoord in moeten kunnen voeren en klaar. |
|
|
|
|
|
|
#649 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Laatste tijd vooral problemen met het 3G, dat ik heel slecht bereik heb of totaal geen.
Dan bel je T-Mobile en dan zeggen ze altijd: "We zijn bezig met het systeem meneer, het probleem zal zo snel mogelijk verholpen zijn". En dat al 2/3 weken lang.. me asSz ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#652 (permalink) | |
|
scooterloos
|
Quote:
iedereen verstaat me verder goed en ikzelf heb er geen last van. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#657 (permalink) |
|
uhh??
|
niet alle sim adapters werken.
Ik zelf gebruikte die van Iphoneguide. alleen hun verkopen ze voor 50 eu. is gewoon china3ppg chip ook op internet voor 15 dollar te koop heb aardig rellen veroorzaakt iig op iphone forum door het te melden, kreeg PM met ja me handel blablabla... btw anne waar staat je huis.. stats van je iphone. ( pm me ff ) __________________ |
|
|
|