![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) | |
|
uhh??
|
Quote:
of curacao is hij officiel nog niet uit!!!! dus grote kans dat het om een immitatie gaat... zoals ook deze imitatie die voor 99% gelijk is.. alleen ziet hij er op het filmpje wel GIGA traag uit... http://www.youtube.com/watch?v=59kFf...met-de-iphone/ + alle bootloader 4.6 zijn nu ook te unlocken ZONDER extra simaart.. ( net afeglopen maandag 1 gekocht a 50 euro... )http://www.iphoneclub.nl/3873/de-hei...ftware-unlock/ __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#64 (permalink) |
|
uhh??
|
intertoys verkocht vorige week ook een clone...
![]() de iphone kost is USA ook 399 dollar, er vanuit gaan dan de winkel ook wel wat winst wilt maken ( meer dan de 1 euro... ) lijkt me het dus heel raar dat hun hem verkopen met 1 euro winst, + dat hun ongeveer 30 minuten kwijt zijn om te downgraden, jailbracken, upraden, en simlock vrij te maken. ik vraag iig wel meer dan 1 euro hier voor.. __________________ |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
uhh??
|
krijg ( lees ik bestel )deze week weer een aantal 8 GB & aantal 16 GB's
de verkoop prijs ligt er nog aan of ik "gepakt" wordt door de inklaring van dhl... anders moet ik het door berekenen, kosten zullen zijn ongeveer 8 GB 1.1.3 NL menu unlocked 450,- 16 GB 1.1.3 NL menu unlocked 600,- alleen graag via PM.. ( anders worden de mods zo boos ) __________________ |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Ik het even een vraagje over het hacken van z'n iPhone, ik heb daar dus helemaal geen ervaring mee of vrieden die de iphone hebben.
Maar ik mag next month een nieuwe abbonment uit kiezen en dan neem ik er wel 1 zonder telefoon (indien mogelijk) maar wat kost het nou gemiddeld om zoiets bruikbaar te latenmaken voor bijv. een simkaart van t-mobile. En is het een beetje betrouwbaar ? Edit: Die 16GB lijkt me wel wat ![]() Zal niet lang duren voor dat de 32GB versie er is denks. __________________ |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) | |
|
uhh??
|
Quote:
, van de 32 gb iphone denk ik niet dat die voorlopig uit komt aangezien net ( 1,5 week geleden ) de 16 GB is gereleast is.Unlocken doe ik ook voor mensen voor 40 euro ( inclusief NL menu en diverse app. ( met ziphone 2.4 een nieuwe software is het echt te simpel )en veilig tjah... bel momenteel al 3 weken met me iphone en me meisje al 2 weken zonder problemen ( klopt af... )__________________ |
|
|
|
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
uhh??
|
Quote:
![]() settings -> general -> info daar staat het ![]() tjah nieuwe dingen... uhh niet echt iets dat je zegt dat MOET ik hebben, ik wacht nog steeds op dat apple de bluetooth open gooit voor GPS muizen ![]() Firmware 1.1.3 Versie 1.1.3 is momenteel de laatste versie voor de Apple Iphone en de Apple Ipod Touch! Waarom zou ik upgraden naar versie 1.1.3? • Aan te passen Homescreen • Shortcuts op je Homescreen naar je favoriete webpagina’s of apps. • Het sturen van tekstberichten naar meerdere personen tegelijk. • Een vernieuwde versie van Google Maps. • Naar alle waarschijnlijkheid compactibiliteit met Apples SDK. • Minder fouten in het besturingssysteem (alhoewel de fouten in de jailbreak dit weer opheft). • Third party software die wordt geupdate voor 1.1.3 zijn niet backwards compatible (niet te gebruiken op vorige firmware versies!) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
Registered User
|
Jaa hoor mijnes is binnen!!! Kers vers unlocked dmv Ziphone 2.4 kleine 5 minuutjes werk geweest
nu nog me nummers importeren met SimPort wat ik overigens wel erg jammer vind dat die optie er niet standaard in zit...maarja moet 't maar voor lief nemen. Ben nu een trotse us 1.1.3 bt 4.6 iphone bezitter![]() |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Registered User
|
yess packages die ik nu heb geinstalleerd zijn:
-Region format patch -Volume boost (1.1.3) -NL nummerherkenning -NL taalcorrectie T9 -NL taalpakket 1.1.3 -SimPort -Bosstool -KB en natuurlijk BSD subsystem en OpenSSH om alles vlekkeloos te laten lopen. alleen snap ik WinScp nog niet echt bij ipadress en wat is het wachtwoord voor fw 1.1.3? |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
R³-parts
|
nou ik heb er nogsteeds geen een
!!!! me oom vandaag gebeld die gaat dit jaar niet naar america collega van me werk hoop ik wat van te horen ebay vertrouw ik niet ... me oom zij wel dat ze in het voorjaar hier heen komen of ik dat moet geloven weet ik niet .... hij zit wel in de computers.. ik zoek dus een 8 gig verzie nieuw!!! dus niet 2e hands gebruiks klaar voor hier in nederland geen gezeur ![]() volgendeweek zaterdag ga ik naar curacao me broer vertelde me dat ze daar 1000 dollar zijn welke verzie en zo geeeennnn idee vind eg veel geld miss vind ik op het vliegveld van curacao wel wat denk het niet mjaaedit 2 is miss ook wel goed als er dan wat aan de prijs kan worden gedaan __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) | |
|
R³-parts
|
Quote:
klopt af is het niet betrouwbaar of ? leg eens uit wat kan er mis gaan ? __________________ |
|
|
|
|