![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#96 (permalink) | |
|
R³-parts
|
Quote:
maar kreeg deze pm terug geeft voor mij het gevoel dat ik het niet doe ! OK. Let me see how much it will cost for everything to be shipped and ordered. Once I get that, you will have to pay me the money first so that I can order it. I dont have any money now. Thanks, __________________ |
|
|
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
R³-parts
|
Quote:
hoe weet ik of het product nieuw is en van een winkel afkomt ... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#98 (permalink) |
|
Registered User
|
Simpel zat dat zetten ze er gewoon bij. Als je slim bent kijk je ook nog even naar de feedback (staat rechts boven) of dezelfde verkoper meerdere iPhones heeft verkocht, zie je gelijk of der in zn advertentie praatjes staan of juist niet.
Gister geupdate naar 1.1.4 zit nu met BL 3.9 en vandaag een Invisible Shield aangeschaft via ebay dus dat wordt lekker plakken hahaahha. |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
ScaR ?
|
Ik zit er ook over te denken om dus een iphone te kopen, en ik wil er dus natuurlijk een zonder abonnement en dan gewoon zo'n goedkope simkaart erin gooien...
Is dit gewoon mogelijk? En met updaten hoe werkt dit, je 'hackt' 'm dus eerst, dan ga je hem updaten, en dan maak je hem simlock vrij?? En als je hem dan nog een x wilt updaten, moet je hem dan gewoon weer simlock vrij maken? alvast bedankt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
º
|
Nu binnenkort ook geschikt voor Exchange... Kijk dat wordt interessant
![]() http://www.nu.nl/news/1467656/57/App...bedrijven.html __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) | |
|
Elite User
|
Quote:
Uit de states zou ik ze niet meer halen. Bij mij werd 50% onderschept, dusja dan moet je lekker betalen. reken dan op 600+ voor 1 iphone. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#111 (permalink) | |
|
Elite User
|
Quote:
let bij ebay op dat paypal genoeg vergoeding geeft, bijv 1000 dollar. staat onderaan de ebay pagina. Maar reken niet op service van ebay als het misgaat. Ik ben nu al een half jaar bezig met een claim van een zonnebril die ik nog ontvangen hebt. Anders gewoon effe met paypal bellen, die zijn heel vriendelijk en leggen je alles uit. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#117 (permalink) |
|
R³-parts
|
ik kom net uit een plaatselijke supermarkt hier in cura heb gevraagd of ze hier iphones hebben jongen vertelde me 2 winkels waar ik deze week ga kijken
prijzen liggen rond de 1000 gulden delen door 2 - 10 a 20% koers is gunstig ik hoop er 1 te vinden ![]() GR robin __________________ |
|
|
|
|
|
#118 (permalink) |
|
uhh??
|
http://www.iphoneclub.nl/forum/f41/i...-media-nl.html
en ik heb er zelf 2 turbosims gehaald ![]() dus redelijk betrouwbaar __________________ |
|
|
|