![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#319 (permalink) |
|
š
|
www.irfanview.com
of een andere resize tool. __________________ |
|
|
|
|
|
#321 (permalink) |
|
Registered User
|
Mannen vraagje, me pa is binnenkort jarig, en ik heb hem dus een wijnproeverij cadeau gegeven. Ik wil hem dus de "flyer" van internet geven zodat hij een beetje een idee krijgt, maar daar moet een btje in geshopt worden.
![]() Het volgende moet dus gebeuren: -In plaats van ticket & informatie moet er komen te staan: 30 september 2008 -In plaats van Klik op de foto voor informatie moet er komen te staan: Voor Joost. -Als het even kan moet dat Pianomall, direct gelegen aan de A9 weg, als dit niet lukt is ook niet erg. -Klik op het logo om terug te gaan naar home moet ook weg Degene die dit doet ben ik eeuwig dankbaar en krijgt een virtueel koekje! __________________ |
|
|
|
|
|
#323 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
Mensen ik zit met een brandende vraag.
Vroeger tijdens scheikunde had de leraar een assistent in het kabinet. Die kerel deed altijd de practica voorbereiden. Maar die functie heeft een naam. Is er iemand hier die mij kan vertellen wat het is. Ben al de hele dag aan het googlen of ik het kan vinden , maar kan het niet alvast bedankt __________________ |
|
|
|