![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
De Generaal
|
Thnx, maar ik heb een 0-uren contract. Ik kan dan wel 36 of iets dergelijks invoeren alleen is dat niet van toepassing. Ik moet gewoon echt het minimum weten.
Ter informatie...ik ben 20 jaar. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#36 (permalink) |
|
Foose
|
Er lag hier thuis nog een IP-cam. Maar nu lukt het mij niet met installeren... Volgens het installatie boekje moet ik gewoon op OK klikken omdat er nog een Admin bestaat (als die nieuw is).
Maar als ik er op klik gebeurt er niks... hij is wel aan het ''denken'' maar er gebeurt helemaal niks. (hij loopt ook niet vast, want kan altijd nog op cancel klikken) Lijkt me sterk dat iemand me kan helpen maar ik probeer het toch even... ik word er gek van! ![]() |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
De Generaal
|
Kan ik bijvoorbeeld ook dit doen aan de hand van deze gegevens?
20 jaar Per maand:€ 821,05 Per week: € 189,45 Per dag: € 37,89 Bron: http://www.postbus51.nl/index.cfm/t/...aydefaultintro 36 uur werkweek. 36/5 = 7.2 uur per dag. €37.89/7.2 = €5,26 Dus moet mijn minimumloon €5,26 zijn....? __________________ |
|
|
|