![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#63 (permalink) |
|
SBO #112
|
Als ik geld over wil maken naar iemand uit Belgiė, dan geeft mijn bank een fotmelding aan dat het rekeningnummer van degene uit Belgiė (met Dexia als bank) uit te veel cijfers bestaat... Iemand hier ervaring mee? want moet het geld toch overmaken...
![]() Alvast bedankt. Gr, Don |
|
|
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
Fucked
|
Quote:
![]() Of de IBAN code idd. Die heeft diegene waar jij iets van koopt wss. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#68 (permalink) | |
|
Registered User
|
Gasten, ik moet me studiefinanciering hoger onderwijs aanvragen, maar wat houdt dat collegekrediet precies in, en wie heeft het allemaal gekozen
Quote:
IBAN moet je invullen op een site van de bank: http://www.dexia.be/nl/professional/...ibanandbic.htm en dan bij Waar kan u het IBAN en de BIC vinden ? __________________ Last edited by Stijn P; 19-04-2008 at 18:47. |
|
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
Senior Member
|
is het niet zo dat je een race licentie voor een land moet hebben voor dat je een internationale licentie kan halen? dat zou betekenen dat je met je BE licentie niet in NL mag rijden. kan goed zijn dat ik het fout heb hoor. kwam gewoon in een keer in me op....
|
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Registered User
|
Het getuigschrift vermeldt:
a. de aard van de verrichte arbeid en de arbeidsduur per dag of per week; b. de begindatum en de einddatum van het dienstverband; c. een opgave van de wijze waarop de werknemer aan zijn verplichtingen heeft voldaan; d. een opgave van de wijze waarop de arbeidsovereenkomst is geėindigd; e. indien de werkgever de arbeidsovereenkomst heeft opgezegd, de reden daartoe. |
|
|
|