![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#123 (permalink) | |
|
100% HD
|
Quote:
![]() Heb hem al een jaar ongeveer, en nog steeds geen problemen mee ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#126 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
3 halve literflesjes cola. Was meteen de laatste keer. Dingen zijn er ook niet echt voor gemaakt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Ik heb begin Maart een Ipod besteld bij pixmania.com. Later heb ik er één besteld bij Apple zelf want het scheelde uiteindelijk bijna niks in de prijs.
Nu heb ik het pakket van Pixmania geweigerd aan de deur (staat op de DPD site, dus ze weten dat ik de Ipod niet heb) en dit zou dus via DPD terug gestuurd moeten worden. Maar ik heb me geld nog steeds niet terug, ik heb al tientallen keren gebeld (kost ook klauwen vol met geld) maar ik krijg steeds hetzelfde antwoorden, ja sorry het onderzoek loopt nog (die zou binnen een week zijn afgerond en duurt nu al 6 weken). Heeft iemand enig idee wat voor stappen ik nu zou kunnen nemen? Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee, maar het heeft geen zin die mensen helemaal verrot te gaan schelden. Misschien via Thuiswinkel waarborg? __________________ |
|
|
|
|
|
#134 (permalink) | |
|
Why so serious?
|
Quote:
Maar zoiets als Kassa zou natuurlijk wel kunnen, maar zou ik niet eerst het 'normale' proces bij dit soort zaken (die mij dus onbekend is) door moeten lopen voordat ik Kassa inschakel. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#136 (permalink) | |
|
Why so serious?
|
Quote:
Maar even op de site van Kassa rondspeuren wat de mogelijkheden zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#137 (permalink) |
|
Mokum
|
Echt goed gedreigt dat je de manager aan de lijn wilt en dat je anders een instantie gaat inschakelen als er binnen een week geen geld op je rekening staat?
Zoiets moet je letterlijk zeggen, liefst gesprek opnemen (eerst zeggen dat je het opneemt!!!!), dan heb je nog bewijs ook. Daarna naar de politie en kassa oid. |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) | |
|
WOUZZIEEE!!!
|
Quote:
![]() __________________ Last edited by FGX; 03-06-2008 at 14:19. |
|