![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#26 (permalink) |
|
internetionaal
|
Moet nog een dressoir oid, een laag tafeltje, een bed en 2 kasten voor boeken en meuq.
Op 't lage tafeltje na zijn 't allemaal de wat prijzigere dingen. Gespaard had ik ook niet, want 't kwam onverwachts, dus 't moet zo goedkoop mogelijk. Studentenstyle. ![]() __________________ |
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
..........
|
Heb evt nog wel een bank voor je, mocht je die nodig hebben.
Ik zou als tafel gewoon een ouwe kist pakken ![]() 2 persoonsbed inc. matras heb ik ook nog wel denks. Edit : PM/msn eens wat je nog nodig hebt, heb nog een hele lading spul over dat weg mag. __________________ |
|
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Seriously easy going
|
Ik heb nog wel een tof beeld voor je tekoop
![]() ![]() Heb btw elke maand 1 of 2 complete inboedels tekoop van mensen die bijv door deurwaarde uit huis zijn gezet... ! Dus hou MP.nl een beetje in de gaten met mijn advertenties.. http://huis-inrichting.marktplaats.n...2F12uwww%3D%3D |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|