![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#33 (permalink) |
|
Turbo Turbo!
|
Haha zal even kijken of ik dat morgen / zaterdag kan doen.. Druk druk druk laatste tijd.. ben savonds pas thuis tegen 18:00 a 19:00 omdat veel klanten ver weg wonen.. En dan is het alweer telaat om fotos te maken..
Maar zal even kijken of ik er voor het weekend langs kan knallen ![]() ![]() |
|
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
Turbo Turbo!
|
Quote:
![]() Auto starten.. ![]() Rustig wegrijden (cam op de hoofdsteun vandaar dat hij bewoog )![]() Straatje inrijden waar 't nieuwe huis komt/staat ![]() ![]() We zijn er bijna ![]() ![]() Tadaaaaa, erg veel te zien.. ![]() ![]() Paar piepschuimplaten voor onder de vloer, en de over buurman ![]() Iets verder de 'tuin' in gelopen.. ![]() Stukje fundering.. ![]() Meer piepschuimplaten ![]() ![]() Auto gewoon aan laten ![]() ![]() ![]() ![]() Zal de volgende keer ff voor foto's zonder sneeuw zorgen ![]() |
|
|
|
|
|
#60 (permalink) |
|
Banned
|
HAHAHA je brengt me op zo'n grandioos idee, ik ga deze:
![]() foto uitprinten en aan horsting geven, en dan zeg ik dat hij jou een complimentje moet geven omdat jij zo'n stomme alfa in de poeier hebt gejaagd. Vervolgens zorg ik ervoor dat hij hem gaat inlijsten, net als die andere en dat hij een speciaal plekje krijgt ![]() |
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|