![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#72 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Van de week kwam dit voorbij op me werk
Foto's zijn donker omdat het binnen in een loods is ![]() ![]() ![]() Kan je dus echt verstoppertje in spelen ![]() Is dus een cilinder van een 1 of andere motor.. in de spoel poorten kon je gewoon je vuist in steken ![]() Weegt rustig 3100 kg ![]() en 2 weken geleden kwam deze voorbij varen bij me werk: ![]() ![]() Mooie historyse boot van al 50 jaar oud ![]() __________________ |
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Is idd indrukwekkend en nee ik werk niet bij Stork alhoewel dit wel naast de deur zit
![]() Ik werk bij Op en Overslag bedrijf.. C. Steinweg Handelsveem .. Krijg van alles over de vloer hier Soms complete machine's van 40 ton enzo Cilinder is trouwens van MAN stond op de papieren en er stonden er nog 6 naast en de zuigers zaten in dichten kisten.. helaas geen foto van kennen nemen __________________ |
|
|