![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#105 (permalink) |
|
Registered User
|
Zat van de week in de nachttrein...wat een drama is het toch ook he. Zaten er een zooi van die opgeschoren buitenlandse " vrienden " met van die blonde ordinaire naamkettingdragende snollen erbij. En maar schreeuwen als een gek. Liep toen ik wilde gaan zitten per ongeluk tegen 1tje zijn arm aan. Gelijk kijk uit joh kk kaas wat denk je noshpan bla bla. Kan me er echt over opwinden
|
|
|
|
|
#107 (permalink) | |
|
Remma & Denna
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#108 (permalink) |
|
B R O E M !!
|
Dat heb ik nou altijd als ik die witte/roze/burberry petjes zie.. of overhemden met van die boordjes.. en dan het liefst een grijze of roze badstof ofzo broek eronder.. diamanten oorbelletjes en zo'n kruisketting om je nek.. beetje scheef staan en dan met z'n allen bij elkaar incl tomos snor en je sletje wat door heel de groep al een keer genomen is..
daar moet een ![]() op! __________________ |
|
|
|
|
#115 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
De mensen die denken dat ze alles zijn, alles kunnen maken en anderen zich wel aanpassen aan hun... Dromers, dat zijn het. Ik onloop nu de plekken waar ik dit soort mensen tegen kom. Er komt toch ruzie van. ![]() ![]() |
|
|
|