![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Patrick.
|
Die U-boat is fake.
JAPAN AUTOMATIC Movement + Sub-Dial 100% Perfect Functioning = non working chronograph (Druk je de chrono knop in, dan verspringt de wijzer) @ Oscar, Denk je dat horloge word aangegeven bij de douane? Zo ja, dan word het lappen (x% van the real deal)Ze komen uit china, waar al het namaak spul vandaan komt. Heb je een bepaalt model in gedachten? |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#47 (permalink) | |
|
BMW M-Power
|
Quote:
Kan trouwens ook RVS zijn, want dat is op het moment volgens mij ook ''in''. Wil er dan ook direct een ring bijhalen...aangezien ik mn oude verloren ben. Die was van goud, maar dat wil ik niet meer. __________________ |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
|
Een panerai luminor marina. Ongetwijfeld een echte of opnieuw gelumed.
![]() Overigens heb ik één van mijn fakies in een turkse winkel gespot van de vakantie. Na informeren bleek deze 450e te moeten kosten. De verkoper was erg benieuwd waar ik mn klokje vandaan had, ik had hem toevallig om. Verder wat met die pik staan lullen en andere highend reps in mn handen gehad. Was erg leuk om ze gewoon eens te kunnen bekijken.__________________ |
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
Hoi
|
Quote:
http://www.trustytime88.com/index.ph...d606333e616ec5 of http://www.trustytime88.com/index.ph...d606333e616ec5 Bij die U-boat wil ik ook nog een bruine band proberen te fixe ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
Ofniet dan..
|
Quote:
Ze zijn nogal prijzig, bij de WE en h&m liggen wel reps. volgens mij. __________________ |
|
|
|