![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#126 (permalink) | |
|
#130 Little Bastard
|
Quote:
hmmz mn vader en moeder hebben beide ook een rado ( dus als een setje), maar ik vind dat meer iets voor 40+ mensen hoor....? alhoewel er wel mooie modellen tussen zitten, en ze 100% krasvrij zijn oid ![]() |
|
|
|
|
|
#127 (permalink) |
|
GSX-R600 K2
|
Nette schoenen die Hugo's.. Wat ik alleen uberhaupt jammer vind aan dit soort leren schoenen dat de neus altijd mooi strak blijft en het daar achter 'lubbert'.. Het valt mij altijd te veel op en vind het niet zo mooi, dat wat hier ook al te zien is
__________________ |
|
|
|
|
#128 (permalink) | |
|
GT2
|
Quote:
![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) |
|
B R O E M !!
|
Zag pas wat triests.. een paar van die mooiboys die voor een van die gasten een roze
joggingbroek gingen uitzoeken in een sportzaak.. alle 3 serieus zoeken.. kijken welke beter stond enzo.. damn! Heumeau'sSnap best dat die dingen lekker zitten (zou er zelf nooit 1 kopen) maar je draagt dat toch niet op straat! of diggen breezers dat?Pas bij de J&J ff wat shirtjes ingeslagen voor de zomervakantie.. en ergens anders 2 Pall Mall broeken gescoord.. toen nog een nieuwe zwembroek en setje verse Reef slipperts. Ik kan er wel weer ff tegenaan ![]() __________________ |
|
|
|
|
#133 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#134 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#147 (permalink) | |
|
papaya puree
|
Quote:
![]() Misschien is dit dan wat. Staat nu voor +/- 250 euro in de winkel geloof ik. Is gemaakt van tungsten en sapphyre crystal dus er komen geen krassen op. Als je 'm op iets hards laat vallen ben je wel de sjaak (zoals ik atm ). Merk: Danish Design Typenr: IQ64Q651__________________ |
|
|
|