![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Tuning voor gevorderden. Discussies en theorieën (minimaal 10 posts). |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
mensch
|
Het Grote Vermogens Topic
Hier de kans om je uitdraai te posten, met een setup erbij, het type bank en waar die zich bevind.
Erg sim-pel allemaal: Zet je uitdraai neer en daaronder het bank type, en daaronder waar die bank staat. Daaronder zet je je setup (Als je dat wil ).Houd dit alstublieft een netjes topic, zonder offtopic te gaan, of op de score van de ander te reageren enz, dit is puur en alleen om te kijken wie er hoeveel pk's heeft (twisten daarover is niet de goede plek hier.)ALLEEN posts MET een UITDRAAI, niet speculeren, maak er een nuttig topic van ![]() groeten, Jacco... P.S. Laat elkaar in hun waarde ![]() Ik wil jullie nog een keer vriendelijk vragen alleen een score met grafiek hier neer te zetten. Dus geen qoute's en reageren op een bepaalde grafiek. Gebruik hier gewoon de pm functie voor. De laatste tijd moet ik nogal veel replys verwijderen hier omdat mensen 'offtopic' reageren. Je krijgt er gelijk een warningpointje voor, dus bij deze staat het nog een keer duidelijk vermeld! We hopen op jullie medewerking! __________________ Last edited by Ronnie; 21-03-2006 at 22:31. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Nx Nrg
Om maar af te trappen dan....
![]() Tino pk's ![]() Koopmans pk's ![]() Hoogste score tot nu toe bij koopmans is 25,4pk [edit] ![]() Een pk'tje erbij ![]() [/edit] Met NX Tino pk's ![]() ![]() Koopmans pk's ![]() Hoogste score tot nu toe bij koopmans is 36,5pk En hier setup info enzo: NX NRG __________________ Last edited by Mol; 17-08-2004 at 12:48. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
=> minaPrutsers...
|
2 uitdraai-tjes (koopmans bank)
Run met geblokkeerde vario. Eerste en laaste run (2 van de héél veel op een avond )De eerste run (de rode) was met een net nieuw filter, waardoor er geen fuck meer van de carburatie klopte. De blauwe is het resultaat van een avond afstellen en banken. moet de uitdraai @ tino's dynojet ff terugvinden dan komt die er ook op. setup; Area51 Dr 70 gietijzer vertex zuiger 19 mm DO Gia. Shot Mhr 2000 Hebo Clutch __________________ |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
vuole un
|
Ok dan ik ook ff:
@ Koopmans (25,29 PK): @ Tino op Lelystad (19,7 PK): Filmpjes: http://members.lycos.nl/sjoerd101/mo...ank/150kmh.AVI etc. Setup: Malossi Speed FKT S5 Carters FKT S3 Yasuni C20 Mikuni 28mm vlak Malossi binnenrotor etc. etc. (zie profile) __________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
=> minaPrutsers...
|
Nog even een post van het minaracers-front;
Ditmaal een Yamaha Slider. Setup is ongeveer gelijk aan onze Area 51: DR 70 Is-tuned Polini 4 Race DO 19mm MHR2000 Hebo clutch ![]() ![]() ![]() Nog wel vrij netjes voor een verticaal luchgekoeld blokje. De laatste paar run's mét vario begon helaas de zuiger te branden ![]() Resultaat zal hier binnekort wel te bezichtigen zijn (heel mooi gat dwars door het deck heen ) ... Wel jammer van meer dan 10 uur werk bij Koopmans. mja.. als de tpg een beetje opschiet .... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
H.T.G Member #14
|
ik zou de mijn er ook maar is op zette
niet dat het spectaculair is ![]() rijd nu @ YL_runner #14 -mhr rhq krukas @ malossi 8ball lagers -mhr rep70 ( versleten zuigerveren squis niet goed) -17.5mm do -MHR overrange -MHR/HTQ Prim14/39 sec13/48 (te zwaar) -Hebo race kopling (niet strak genoeg) -bidalot c-16 -stnd onsteking. en koeling was ook nie goed zie 3e lijn van mijn grafiek werd meer dan 60 graden. dit was goed voor 9.439 Pk's Netjes tog? |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Kleine update van mijn kant.
Meeting Oisterwijk op de bank van v/d Kruijs 21,9pk ![]() Hoogste run bij Koopmans tot nu toe, ik hoop dit ooit nog eens een keer te kunnen evenaren de omstandigheden waren bizar goed, maargoed de score staat er wel! Omgerekend 22,6 ongecorrigeerde Tovami pk's. Volgens SAE normen zou je dan op 21,8 gecorrigeerde Tovami pk's moeten komen.![]() __________________ Last edited by Mol; 10-06-2004 at 17:04. |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Drag Racers Zwolle
|
dit is mijn grafiek van afgelopen vrijdag bij jos dijkman op de tovami:
![]() sorry mol dit is pk op het achter wiel, setup is: mhr speed cilinder (standaard) team 2003 uitlaat 85mm krukas 1999 24 mikuni flatslide __________________ Last edited by MHRzwolle; 02-04-2004 at 20:15. |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
2006 champ mechanic
|
Quote:
Heb je deze cilinder gemonteerd op een krd F1 ? Dan vind ik dat je nog aardig gescoord hebt bij dit toerental. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Peugeot Buxy
Piaggio speed cilinder HPI 2004 binnenrotor Mikuni 24mm carb. Koopmans/DPR uitlaat Speed Buxy ![]() __________________ Last edited by Ronnie; 09-11-2005 at 23:51. |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Pro race member..
|
![]() Nog niet goed afgesteld Cilinder : MK pro race 2 Uitlaat : MK pro race Transmissie : Malossi overrange Membraam: Malossi VL13 Spruitstuk : Malossi 25mm Carburateur : 28mm OKO met sproeier 130 Carters : Aangepast op cilinder Vertanding: Polini sec RF 10.6 |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
hoi
|
xsh aerox
setup: -MHR SPEED XSH tuned -yasuni c21 -malossi MHR Overrange -malossi RHQ as -malossi eprom binnenrotor ontsteking -carters XSH tuned -Delta clutch + wingbell -andere vertanding(malossi) -Keihin pwk 28mm D-slide XSH tuned -xsh wigje + 25mm recht pia spruitstuk XSH tuned -aangepast subframe xsh voor carb naar achteren -vl14 membraan XSH tuned op tovami maandje geleden: en een grafiek van afgelopen weekend op SA meeting duitsland(hoogste vermogen daar behaald) is gecorrigeerd gemeten, en het was bizar warm ![]() ![]() __________________ Last edited by Marco_v_W; 06-09-2004 at 01:56. |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Registered User
|
Nou hier dan het grafiekje van mijn blokje:
Thnx mol voor het hosten ![]() ![]() Setup: Mhr Speed -RsB- Carters DD -RsB- RsB Spruitje Evo Membraan 28 Keihin - E13 Filter Yasuni C21 Hebo P12 Asje Hpi 2000 Malossi vario + Contraplaat Malossi Overrange snaar Polini Overrange poulies Hebo verstelbaar Primaire vertanding, Malossi 13/44 Secundaire vertanding, Polini 14/41 __________________ Last edited by BurN; 11-10-2004 at 13:01. |
|
|
|