![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Tuning voor gevorderden. Discussies en theorieën (minimaal 10 posts). |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#76 (permalink) |
|
Registered User
|
dit vermogen heb ik neergezet met:
04 speed de 6t versie j.s.t tuned. c21. 28keihin. 22/28 malossi viton mina versie (zonder wig). volledig gebalanceerde overbrenging. de rest hou ik voor me. en de rest van de spullen ben nog lang niet tevreden over de oppak en het toerenverloop,dit is het begin __________________ Last edited by Ronnie; 14-10-2006 at 20:34. |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
Pro Race coming on strong
|
RX 77 Pro Metrakit set Reneetje / RsB Power
Hier is ie dan de oude score van mijn Pro Schakeltje
dit is nog met een 13 52 verhouding hij heeft nu een 15 38 verhouding en dit was natuurlijk alleen de 4de versnelling er komt nog een MEGA score aan die staat nog op Sanders PC groetjes René Last edited by Reneetje; 14-03-2007 at 09:40. |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) | |
|
100% HD
|
Hier mijn grafiekje:
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Peugeot MHR Replica
15.6 PK Sae Niet gek hoog, maar wel Steppie verslagen ![]() (Setup: Replica, mhr 2000, 24 vlak) Het liep niet helemaal optimaal, dus moesten we de keuze maken: - OF de replica optimaal afstellen - Of de spullen overschroeven op de carters/cili van Robbert (SPT) We kozen voor het laatste met oog op de SBO Na het één en ander afstelzooi gehaald te hebben bij de plaatselijke scootdealer konden de spullen overgezet worden. Uit de Speed kwam 18.2 maar toen ging de ontsteking raar doen. Geen vonk meer.. de CDI of bobine overleden ![]() (Setup: Speed06, 24 vlak, dpr) Toen was het inmiddels 16.45 dat we nog even snel naar Robbert reden om zijn ontsteking te halen. Hierna was de run niet optimaal, dus besloten we om ermee te stoppen __________________ |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
www.sprintscooter.nl
|
23,5 pk SAE (het is voor velen een onbekende bank, maar hij meet gewoon gecorrigeerd. Dit is al getest en bij de tests is hij exact hetzelfde als een gecorrigeerde tovami testbank.)
Polini Evo70 Piaggio LC (vlinderpoort) Hebo Racing II Polini overrange 28mm Keihin Malossi Eprom ![]() 5 mei wil ik in driewegen hem op de tovami bank gooien. dus ben benieuwd. p.s. Weet iemand het record nou eigenlijk met een evo? en ook speed eigenlijk. Voor zover het bekend is. Ik zal er wel overheen lezen. __________________ Last edited by Doofus; 24-04-2007 at 09:48. |
|
|
|