![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Regelgeving en Wetten Wat mag en wat mag niet? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
brommer verzekeren
hallo,
ik heb een paar vraagjes: ik heb een brommer van mn moeder overgenomen, nou kan ik dus blijkbaar haar verzekering tot mei 2009 niet overnemen. mijn vraag is dus of ik legaal die brommer op mijn naam kan zetten en toch die verzekering op haar naam kan laten staan. (tot mei 2009 natuurlijk) en zo niet; tellen mijn schadevrije jaren van mijn autoverzekering (die bij een andere verzekeringsmaatschappij is afgesloten) mee voor een brommerverzekering? (sta volgens mij nl nog steeds in de min) weet iemand dit? dan hoor ik het graag! weet niet of ik dit in het goede topic heb geplaatst anders hoor ik het wel ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
www.T-engines.nl
|
Je kan de verzekering gewoon op een andere naam laten staan, en de brommer overschrijven. Na mei 2009 sluit je zelf een nieuwe verzekering af.
Ps. Je kan ook de verzekering stop zetten, dan krijg je het geld van de resterende maanden terug. Gr, Tom __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|