![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Regelgeving en Wetten Wat mag en wat mag niet? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Fraude: www.scootertuninglimburg.nl
Hi allemaal,
Let op dat je niets besteld bij http://www.scootertuninglimburg.nl/ Ze reageren niet op mail, op de site staat een fake telefoonnummer, kortom, je bent al je zuurverdiende poen van de krantwijk kwijt!!! (Bel het vermeldde telefoonnummer aub maar niet, die arme mevrouw wordt al helemaal plat gebeld door boze mensen) Ik heb inmiddels aangifte gedaan. Groetjes van Genaaid. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Registered User
|
Domain name:
scootertuninglimburg.nl Status: active Registrant: SCO000873-NFOEN Scootxtreme Potgieterstraat 21 6416SM HEERLEN Netherlands Administrative contact: DIE005083-NFOEN PGP Diependaal +31 (0)617354300 directie@scootxtreme.nl Registrar: NFOrce Entertainment Vroenhoutseweg 8 4703SJ ROOSENDAAL Netherlands Technical contact(s): TAK000806-NFOEN P.W.A.M. Taks +31 (0)165397263 support@nforce.nl Domain nameservers: ns1.scootxtreme.nl 85.17.40.100 ns2.scootxtreme.nl 85.17.40.250 Date registered: 30-12-2005 Record last updated: 09-10-2006 Trek je niet een te overhaaste conclusie? Ik bedoel een leverancier in kwaad daglicht stellen.. al gekeken op opgelicht of tros radar fora? __________________ |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
38.8KG 22.2HP 6.83s
|
Scooter Tuning Limburg
Hoogveldlaan 18 6135 JD SITTARD T. 046-7850987 ----------------------------------------------- Resultaat KVK: Naam: Scooter Tuning Limburg Vestigingsadres: Hoogveldlaan 18 Vestigingsplaats: 6135JD Sittard KvK-nummer: 12052044 0000 Soort Inschrijving: Hoofdvestiging Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister __________________ Last edited by kees; 09-06-2009 at 10:34. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
MaartenDavidse.nl
|
Scootextreme zal voor de verandering nog maar eens een keertje negatief in beeld komen
![]() Dit zijn de contact gegevens van scootextreme zelf (telefoon nummer is idd anders als op scootertuninglimburg.nl) ScootXtreme BV Parijsboulevard 205 6135 LJ Sittard KVK-nummer 14086919 Telefoon nr. 046-4580595 Email & MSN shop@xtremecenter.nl Rekeningnummers: Girorekeningnummer: 137981384 (op naam van. ScootXtreme) Betalen vanuit buitenland: Iban nummer: NL45 SNSB 0865841039 Swift Code: SNSBNL2A __________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Op de site staat een verzonnen telefoonnummer. Dan mag ik van uit gaan dat ik opgelicht ben. Achteraf gezien zijn de onderdelen ook te goedkoop, maar de site is waarschijnlijk gekopïeerd, want het ziet er goed uit, waardoor ik er in getrapt ben. En ik ben waarschijnlijk een van de eersten, want ik vind nergens (negatieve) opmerkingen over dit bedrijf. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
www.tuning-parts.nl
|
Ze hebben dit zeer warschijnlijk gekopieert ja! ik heb zelf ook een winkel + shop en kan je vertellen dat je niet in één dag even paar 1000 producten toevoegt. plus dat niks van de gegevens klopt.
Wel nette website ik zou der ook zo wat kunnen bestellen dit moet echt online worden gegooit. Licht de politie gelijk even in wie de hoster is! __________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
EPC/RST
|
Scootxtreme staat hier in Limburg als hele grote oplichter bekend!
Ik weet op zn minst 10gevallen van oplichting door dit bedrijf. Ik zou er mee naar de politie limburg-zuid gaan, ik weet bijna zeker dat je niet de enige bent die er aangifte van gedaan heeft. __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik heb uiteindelijk wel m'n Stage6 teller binnengekregen, was verder ook prima verpakt. Aan de telefoon kreeg ik ze ook niet altijd, heel vaak namen ze niet op of was de desbetreffende verantwoordelijke niet aanwezig... Lijkt mij dat alles genoteerd wordt in een database zodat elke medewerker je kan helpen, maargoed.
Al met al was het geen succes, zal er zelf nooit meer iets bestellen. Overigens was het bij ScootXtreme en niet bij Scooter Tuning Limburg. |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik ben de eigenaar van xtreme center te sittard,
Kees jou uitspraken snap ik wel alleen als je zo over mijn bedrijf praat kom dat even persoonlijk vertellen kunnen we dat meteen oplossen. tevens scootertuninglimburg is een site wat eigenlijk nog niet online moest zijn was een proef site deze is eigenlijk niet aktief maar waar heb je het geld naar overgemaakt dan kijken wij dat na en komt dat zeker goed hoor. tevens als mensen denken dat ik een oplichter ben met mijn bedrijf kom dan eens kijken naar mijn zaak dan spreekt het voor zich. en koffie staat klaar. |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
dat kan maar we hebben daar nu alles in veranderd en alles veel beter geregeld. dus dat is verleden tijd. |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
jij durft nogal uitspraken te doen je bent gewoon iets aan het zoeken om mijn zaak af te kraken maar pas op dat je niet te ver gaat aan mijn winkel kan menig winkel een voorbeeld aan nemen. |
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
Kleine moeite om de site dan af te schermen dat mensen er niet bij kunnen. Voor de rest heb ik een duidelijke boodschap, dat we er hier niet gedient van zijn als je mensen semi gaat bedreigen dat ze maar even langs moeten komen en dat je ze hoopt dat je ze tegen komt en dergelijke. Hou het gewoon voor je en gedraag je. Staat ook meteen een stuk professioneler... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
moeten ze niet hier mijn zaak af liggen te zeiken. wat on terecht is daarom vraag ik ook om dit te verwijderen. want ook ik kan hier werk van maken. |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
was Freezer
|
Wat is onterecht? Wil je zeggen dat er feitelijk niet heeft plaatsgevonden wat de topicstarter heeft omschreven? Of vind je het vervelend dat mensen hun slechte ervaring met jouw winkel kenbaar maken? Of vind je vervelend dat je zelf een reaktie plaatst waardoor je als onprofessioneel wordt bestempeld? Hoe dan ook, als je wat te klagen hebt mag je altijd e-mailen.
__________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
nee maar kom dan met argumenten en niet iets roepen om iets af te kraken terwijl ze niks gekocht hebben in onze zaak |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
MaartenDavidse.nl
|
Quote:
![]() Hoe gruwelijk onprofessioneel kan je zijn om een site zo online te zetten zonder ook maar ergens op de website te vermelden dat het om een testversie gaat. Je hebt al maanden lang op deze manier een versie van je website online staan waarvan zelfs de betaal functie gewoon werkt. En dan ook nog eens niet reageren op mails of telefoon. Sorry, maar dat valt niet goed te praten. Met alleen een indrukwekkend pand neerzetten kom je er blijkbaar niet. Een beetje verstand is blijkbaar vereist. Hoe ben je eigenlijk van plan om het feit te gaan verdedigen dat het kvk nummer dat je op de website vermeld hebt uit is geschreven. Terwijl je een werkende site online hebt staan waar mensen een product kunnen selecteren en af kunnen rekenen? __________________ Last edited by Maarten; 10-06-2009 at 23:36. |
|
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | ||
|
AFCA
|
Quote:
Quote:
je spreekt jezelf alleen maar tegen? Hij verteld dat die al een maand contact met je probeert op te nemen, en jij hebt nog het lef om te beweren dat je een goede zaak runt.. dan kan je hier wel lekker de online tony montana gaan uithangen, maar zorg 1st maar is dat je je zaakjes op orde hebt.. want van die loze internetbedreigingen wordt toch echt niets of niemand bang.. __________________ |
||
|
|
|
|
|
#30 (permalink) | |
|
EPC/RST
|
Quote:
Ik zoek niks, ik spreek zelfs uit ervaring. Als iedere winkel een voorbeeld aan jouw winkel zou nemen, dan zou iedereeen pas na 3 a 4 maanden een product geleverd krijgen. __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|