Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General > Regelgeving en Wetten

Regelgeving en Wetten Wat mag en wat mag niet?

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 01-08-2008, 19:32   #1 (permalink)
streetglow area

Intercooler's Avatar

Half jaar te leen?

Juuw mensen,

Zit met een probleempje, een maat van me gaat een half jaar naar dubai op stage. Ik mag in dat half jaar zijn brommer gebruiken en alles mee doen wat ik wil, het gaat om een puchje.

Alleen hoe zit het met de verzekering?? Hij blijft gewoon de verzekering van dit jaar betalen en de brommer blijft op zijn naam.

Ik krijg alle papieren van hem maar alles blijft op zijn naam. Als ik nu brokken maak, ben ik dan gewoon verzekerd?

Grtz

Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 01-08-2008, 19:34   #2 (permalink)
Robin:L

RobinL's Avatar

Send a message via MSN to RobinL
Hoe oud zijn jullie? Als jullie in dezelfde leeftijdscategorie zitten is er niks aan de hand.

RobinL is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2008, 21:27   #3 (permalink)
Ben
Fucked

Ben's Avatar

Send a message via MSN to Ben Send a message via Yahoo to Ben Send a message via Skype™ to Ben
My scooter:
ScooterbaseID
Ervoor zorgen dat je geen brokken maakt.

Nee maar , die jongen moet wel even de verzekering bellen , en zeggen dat er ook anderen gebruik van maken. Anders ben je nog niet verzekerd meen ik.

:W
Ben is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2008, 04:02   #4 (permalink)
-BMW-

A-Bizar's Avatar

Send a message via AIM to A-Bizar
Zolang de eigenaar de "hoofd" bestuurder/gebruiker is, is er na mijn weten niets aan de hand.

Ik reed vroeger ook gewoon rond, verzekerd op mijn vaders naam.
Na navraag bij de verzekering zeiden ze dat ze wel uit zouden zoeken of mijn vader meer gebruik maakte van de brommer.
Navraag @ school (hoevaak je ermee komt), blablabla... imo gewoon bullshit.

Ik weet niet of er inmiddels wat veranderd is, dus even de verzekering op bellen kan geen kwaad.
Ze hoeven niet te weten of hij met vakantie gaat.
Gewoon vragen of je de brommer mag besturen + dat je dan verzekerd bent, als alles op naam staat van je vriend.
A-Bizar is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2008, 11:26   #5 (permalink)
streetglow area

Intercooler's Avatar

Quote:
Originally Posted by RobinL View Post
Hoe oud zijn jullie? Als jullie in dezelfde leeftijdscategorie zitten is er niks aan de hand.
Hij is 18 en ik ben bijna 17.

Maar denk niet dat dat heel veel invloed heeft. Ik zal wel eventjes een belletje plegen naar zijn verzekeringsmaatschappij.

Tnx mannen.

Old 02-08-2008, 12:16   #6 (permalink)
ToetToet

Dennis's Avatar

Maakt geen donder uit, laat ze maar eens aantonen wie de meeste gebruiker is..

toendertijd was mijn RS ook via mijn vader verzekerd, omdat het voor mij zo duur was, nooit problemen mee gehad...
Dennis is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2008, 12:17   #7 (permalink)
ToetToet

Dennis's Avatar

als ze je trouwens controleren vragen ze daar toch nooit naar, alleen met ongelukken etv. en dan zeg je gewoon dat je er pas op rijd, en heel af en toe, weten hun veel... dan spreek je met die vriend zijn ouders af dat je hem heel af en toe eens leent o.a niks aan de hand lijkt me
Dennis is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Bookmarks

Quick reply disabled, Attention: Last reply in this thread was more than 3 Months ago, if you still want to reply, click reply or make a new topic

Thread Tools

Posting Rules