![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Regelgeving en Wetten Wat mag en wat mag niet? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Heling en schadevergoeding
Hallo,
mijn scooter was 2 weken terug op n vrijdag gestolen en gelijk zaterdag had iemand hem zien rijden dus ben ik er gelijk naartoe gegaan, naja scooter was helemaal gestript, framenummer was weg, kenteken weg, na wat dreigen met politie haalden de jongen die mijn scooter hadden de kappen naar buiten, helemaal beschadigd. toen had ik de politie gebelt, deze jongen zeggen nu dat ze hem in de stad hadden gekocht voor 250 euro en niet zelf hebben gestolen, ze moeten nu dus voorkomen voor heling, ik ben met de scooter naar een dealer gegaan en gevraagt of hij een offerte wou maken van de schade, die heeft gezegt dattie total loss is en de schade 1100 euro is, denken jullie dat de rechter gaat oordelen dat hun dat moeten betalen? aangezien ze niet als de daders moeten voorkomen? |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
|
Ga er maar gewoon van uit dat zij die boete moeten gaan betalen, anders was het makkelijk voor elke crimineel. Dan kon die de schuld gewoon doorschuiven.
Laat je dealer nog eens een offerte maken, dit keer wat hoger. Je hebt bijna een nieuwe scooter nodig. __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
-BMW-
|
Je kunt er vrijwel zeker vanuit gaan dat ze er niet zomaar vanaf komen.
Het frame nr is verwijderd + dat ze de scooter voor veel te weinig hebben gekocht. Zo is een vriend van mij ook eens genaaid met een speedbootje. Hij wist niet dat hij gestolen was, maar de rechter zei dat er een lampje had moeten gaan branden toen hij hem kocht voor de helft van de prijs wat die bootjes normaal kosten 2e hands. |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Tags |
| gestolen, heling, schade, schadevergoeding |
| Thread Tools | |
|
|