![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Regelgeving en Wetten Wat mag en wat mag niet? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
HELP! 130km/h @ rollerbank
Hallo,
Ik ben gisteren op de rollers gweest. Dat gekke ding gaf 130 kmh aan! Hij is niet kapot want andere scootertjes reden wel gwn 50 enz. Overschrijding van 70 kmh, wat voor financiele gevolgen zal dit ongeveer hebben? Mvg Robin __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) | |
|
Gilera Ice
|
Een pijnlijke?
Dit haal ik uit de boete FAQ: Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Registered User
|
Maar hoe doe ik dat dan?
Want ik dacht er al aan, om em "te verkopen" tijdelijk dus bij iemand anders neerzetten, en tegen de woutn zeggen dattie vrkocht is. Het is tog zo dat je em alleen op een andre naam kan zetten, en niet zo maar eraf halen? __________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Pas na 3 keer nemen ze hier de papieren in beslag. Als je hem dan weer orgineel laat zien op het bureau (na ene test op de bank), dan krijg je de papieren weer terug. En wat ze zeggen, anders hadden ze gelijk je papieren wel mee genomen.
Moet wel zeggen dat je het netjes hebt gedaan, 130 km/u .__________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
supersnel 8)
|
Mijn broertje is van de week aangehouden met 78 kmpu @ roller, daar hebben ze zijn papieren van in beslag genomen. Vandaag kreeg hij een brief van de rdw binnen dat de brommer opnieuw gekeurd moet worden...
De boete zelf word door justitie bepaald. __________________ |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
rijd nu met rose top, 17.5mm, agp pijp en orgi ontsteking. Nou moet ik zeggen dat et wel knetterhard loopt, nu et goed is afgesteld. had ik niet verwacht van een giet70, mja 130:S Nja als et max 270 ius heb ik idd wel geluk. Ben iig blij dat k alles nog heb, zodat k zondag naar de meeting kan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
KEEP IT 4REAL
|
@ Ronnie ronald: de 10% haalt het nooit! der gaat ma een correctie van 4 a 5 kilometer vanaf
![]() en idd wat kees zegt; die gasten blijven maar het gas erop houde maar zon rollerband gaat toch alleen maar tot de 2 ?? waarbij 0,4 de maximum snelheid is Dus die wouten blaten maar wat raak... correct me if i'm wrong (ben tijdje al uit de rollerbank scene) __________________ |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Registered User
|
Dude, het spijt me hoor maar je verhaal rammelt echt:x
130, op een rollerbank, kan zowiezo alniet..en als dat gebeurd nemen ze hem ONMIDDELIJK in beslag..je denkt toch niet zelf dat ze je dan laten rijden? en wat helemaal krom is, is dat je 130 met zo'n setup haalt..elke bank waar ik tot nu toe op geweest ben of gezien heb, geeft lager aan dan dat de scooter echt kan + de correctie..dus dan moet je scooter 140+ rijden..heel apart allemaal, maargoed het zou natuurlijk wel kunnen! EDIT: misschien was de rollerbank kapot, of verkeerd ingesteld.. __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
streetglow area
|
Naja die rollerbanken van tegenwoordig zijn zowiezo scheef, en ik denk dat ze hem misschien niet helemaal geijkt hebben boven de 100 ofzo.
Lijkt me ongeveer hetzelfde liedje als met de scootertellertjes zelf. Maat rijd met zijn sr 80 op teller, terwijl ik op me area digitaal 68 heb staan. Klopt geen zak van. Maar je bent iig goed hard de sjaak. __________________ |
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
|
ik moest gister dus ook op rolllebank, ging 63
7km corectie blabla ,, uiteinderlijk 40 euro boete Maar de agent zat niet op de scooter toen hij op de rollerbank ging, Het was het nieuwe type rollerbank Dan kan ik toch in hoger beroep gaan, want er moet iemand van 80kg op zitten toch? *Geen zin om eige topic aan te make __________________ |
|
|
|