![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Regelgeving en Wetten Wat mag en wat mag niet? |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
van rollerbank afgeschoten..
mensen ik ben vadnaag aangehouden .. bla bla bla mee naar bureau op rollerbank ..
maar het vreemde was.. dat ik er zelf op moest rijden om hem te testen.. daarbij komt OOOK nog dat ik van de rollerbank afgeschoten ben .. nu staat hij nog op het bureau ook om te kijken of ik een begrenzer heb.. mag dit wel ? hier het filmpje : en wat kan ik er nu tegen doen ? met vriendelijke groet, Mark |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Bob #124
|
Dit mag dus niet.
Alleen een daartoe gemachtigde persoon mag deze test uitvoeren. Overigens had ik dit direct gezegt terwijl er nog gefilmd werd, en daarmee dus ook de rollentest geweigerd. Zeker na dit ongeluk zou ik de agenten in kwestie volledig verteerd schelden met z'n ''het is niet kapot'' Hij heeft er nog geeneens naar gekeken! Ik zou hem direct naar een scooterzaak brengen voor een schade taxatie, want je voorvork heeft een flinke opdoffer gehad hiervan, en zou dus krom kunnen zijn. Ik zou absoluut protest indienen, en waneer er geen schikking van je proces verbaal is, een rechtsbijstands advocaat achter de hand nemen, en er dus een zaak van maken. ZIJ maken meerdere fouten, dus mag dit niet goed worden gekeurd. __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|