![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Aerox buiten laten staan
Als mijn aerox buiten staat in de dag als ik op school ben ofzo en als ik er dan op rijd rijd hij zo slecht dat hij egt niet over de 30 km/uur gaat ookal rij ik er een half uur met rond hij blijft slecht rijden
![]() heeft iemand hier een typ voor zodat het niet is want ik snap niet waarom dat niet met alle brommers dan zo het geval is ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Registered User
|
Mijn brommer staat elke avond buiten. voor ongeveer 10uur
En ook nog als ik op school ben, dat is rond de 8u Nog geen problemen gehad met het buitenstaan van mijn brommer Ik denk niet dat het er iets heeft mee te maken. Zou toch eens mijn luchtfilter uitkuisen en laten drogen. Dat was bij mij het geval dat de mijne niet goed optrok naar z'n 70 |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|