![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
goede uitlaat voor speedfight2?
heey,
ik heb een speedfight 2. er zit momenteel een ixil twinner op. maar de politie vind hem te aantrekkelijk ze houden me aan en gaan met zn 4e naar het politie bureau vervolgens een begrenzer zoeken die er niet op zit.. mijn scooter reed 53 op rollerbank.. op eigen teller 60-65 , liggend af en toe 70 ligt er aan met de wind.. ( naast een auto rijdend 63 ongeveer en op z'n bord naast de weg 65 dus mijn teller en de auto zn teller en dat borden kloppen alle 3 niet ? )verder is alles standaard... maar ik vind de trekkracht van mijn twinner wel heel lekker alleen het geluid verspest alles een beetje.. ik moet over al teveel opletten dat ik niet word aangehouden omdat ze me van te ver horen aankomen.. nou had ik een vraagje wat is een goeie uitlaat ( terugloop liefst ) die goed trekt en niet al teveel geluid maakt.. nu is alles nog standaard ik wil hem rond de 80 laten lopen heeft er iemand miss een goeie combinatie van welke uit laat ik moet nemen en wat ik verder aan de setup van de scooter moet veranderen? alvast bedankt. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Aan de setup van de scooter of heb je t gewoon allemaal standaard gelaten zoals het was? |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Registered User
|
Een snelle uitlaat kan gewoon op een standaard setup, je moet waarschijnlijk wel de rollers en misshien de spoeiers wat aanpassen maar meer niet.
Yasuni R is idd een goede uitlaat maar voor een 50 misshien wel wat te, een yasuni Z zal het net zo goed doen en is ook mooi stil. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Registered User
|
Jonge.. je hebt een twinner er op zitten en je gaat maar 53 op de roller:S de mijne heeft nog een standaard uitlaat varioplaat is er uit en ik ging 52.. is je uitlaat wel goed afgestelt joh? maarja idd Yasuni R is een goeie uitlaat die gaat er bij mij binnenkort ook onder
![]() |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
nee juist niet.. dat heb ik ook het resultaat is het zelfde, ik zou lekker een yasuni er onder gooien, laat em dan ook gelijk ontgrensen stel em goed af, miss moet je je rolletjes en sproeier vervangen en miss kan je ook je luchtfilter ontgrensen en dan ga je denk ik ongeveer 80-85 egte km's..
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
race banaan
|
Quote:
denk eerder dat je tegen de 70 a 75 egte km rijd |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
![]() knap als jij dat kan.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Registered User
|
Een peugeot filter bestaat uit 3delen, 2 daarvan kunnen er zo af zonder geluids toename. Maar daardoor krijgt ie wel wat meer lucht en word ie bij goede afstelling iets veller. Dus dat eraf halen zou je ontgrensen kunnen noemen, maar een echte begrenser is het niet want hij loopt er niet minder hard om als het er nog opzit. Zonder die 2 stukken doet hem hoogstens wat beter optrekken. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Registered User
|
zoekt help:P
ik heb even een vraagje. ik heb een speedfight 2 met een ixil uitlaat een gewone. maar mijn vraag is er of er altijd een prop in zit in die uitlaat want paar vrienden zeggen van niet.
![]() en ik wil graag me speedfight sneller laten lopen/optrekken. hij trekt best aardig op maar soms stotterd ie so erg dat ik bijna niet vooruit kom, dan doe ik vol gas een beetj dan gaat ie 5 km/h ofso. en na 6 meter rijden doet ie weer normaal. kus floor Last edited by floortjee; 05-09-2008 at 16:01. |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|