![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#451 (permalink) |
|
black sr
|
joo iemand wil m'n scooter kopen en wil hem zo al ophalen, wat kan ik hem meegeven qua papieren?
hij zij dat hij hem kon overschrijven en dat ik alleen m'n kentekenbewijs moest houden voor de vrijwaring? __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#453 (permalink) |
|
Firefox F15
|
Je geeft hem niets mee. Hij kan vanavond komen kijken, morgen gaan jullie samen naar het postkantoor. Alle 2 of 3 de kentekenbewijzen mee, en hij zn ID+rijbewijs of ID+uitreksel bevolkingsregister. Dan betalen en dat ding en die gast nooit meer terug zien
![]() Maar ZEKER niets meegeven eer je geld hebt geen papieren geen scooter niks |
|
|
|
|
|
#458 (permalink) |
|
Registered User
|
hallo ik heb men tzr opgevoerd tot 95 km/h maar ik heb nu een afstelsysteem gekocht van tnt. ik heb het aangesloten zoals er op het doosje staat maar het werkt niet. komt het mss door dat ik een cdi heb? graag wat info hierover. alle info is welkom.
|
|
|
|
|
|
#468 (permalink) |
|
Registered User
|
vario
ik wil mijn vario er weer uithalen.
maar eerst haalde ik hem eruit en reed verplaatst 60 80 op de teller. maar toen werk mijn zuiger te warm en smolter de zuigerveren aan de zuiger toen heb ik hem laten maken door mun oom en had allicht de vario terug gedaan nu rijd ie weer 60. maar kwil hem eruithalen en weer niet wat ik daaraan kan doen om hem probleem loos 80 te kunnen laten lopen. moet ik dan een grotere sproeier inzetten?? (mun sproeiermaat is 52) Gr Mike |
|
|
|
|
|
#471 (permalink) |
|
Honda SFX50
|
waar kan ik een NRX uitlaat krijgen voor een honda SFX50?
zoek nu al heel lang een goede uitlaat voor mn SFXje zodat ie eindelijk boven die vervelende 55 uitkomt (ook omdat ik binnekort mn niewe onderdele eronder ga gooien) iemand nog tips voor goede uitlaat?? laat t me weten |
|
|
|
|
|
#476 (permalink) | |
|
Firefox F15
|
Quote:
) en voor peugot vertikaal passen er ook op. gr |
|
|
|
|
|
|
#479 (permalink) |
|
Registered User
|
Is er nergens een banden discussie overigens?
Want kan me goed voorstellen dat je met de juiste banden een betere tijd neer kan zetten. Net zoals je bij motor en autosport ook erg belangrijk met je banden omgaat (nu valt het wel anders op 150m rechtdoor maar toch). |
|
|
|