![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb gisteren m'n yasuni z ontgenst..
mijn vraag is of het kwaad kan als in het begin een stukje open zit, dit stukje zat normaal dicht door dat trechtertje, het gaat om het rood omcirkelde stukje (zelf dacht ik van niet, omdat die buis die dat demperwol een beetje uit elkaar houd ook meer een rooster is )![]() ps: zo ja.. nog een oplossing voor? |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#37 (permalink) |
|
Registered User
|
Mensen Ik heb een vraag!!
Ik heb een sr 50 ditech 2002, ik heb net me standaard uitlaat(Terugloop) vervangen omdat hij gescheurd was met een gianelli Next! Er zit nog een begrnzer in(zo'n ring) Nu stottert hij bij volgas, en trekt niet goed op ligt dat omdat ik zware rollen heb(standaard 7,7, ik 7,2 gram) of omdat dat ringetje er nog inzit en ik die dus moet wegboren?? dankje!!! |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
Registered User
|
nogmaals: ik heb gisteren m'n yasuni z ontgenst..
mijn vraag is of het kwaad kan als in het begin een stukje open zit, dit stukje zat normaal dicht door dat trechtertje, het gaat om het rood omcirkelde stukje (zelf dacht ik van niet, omdat die buis die dat demperwol een beetje uit elkaar houd ook meer een rooster is )![]() ps: zo ja.. nog een oplossing voor? ![]() |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Als dat eerst dicht zat, zat de demper dan vast aan de uitlaat? Of zat die trechter vast aan het begin van je demper? Kijk het is sowieso geen probleem als dat ding gewoon in het midden gaat zitten, maar stel voor dattie gaat verschuiven, dan komen de uitlaatgassen tegen je demperwol aan en kunnen niet echt wegkomen. Je kunt (als dat nog niet zo is) gewoon veel demperwol erin proppen zodat dat buisje altijd in het midden zal blijven zitten
__________________ |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Registered User
|
http://www.euroscooters.nl/shop/prod...oducts_id=3937
past dit ook gewoon in origineel mina spruitje omdat er gilera&piagio bij staat of beter dat ik gewoon een doll'orto koop |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
@ mina buxy; ik vind het raar dattie alleen op pia zou passen, Fred Motoren heeft die trouwens voor 20 euro ophangen..
@ Gstar; 12mm @ the ton; [meiden met witte doorschijnende broeken] lekkere kontjes, en meer deel 6 __________________ |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
23mm, rubber kan wat uitrekken, dus ik denk dat 21mm de grootste is... 25mm kan al niet meer denk ik, want 25mm is de binnendiameter van een 25mm carb, en het materiaal is 2 mm dik ongeveer, rondom, dus kom je op 25+4 ongeveer is 29mm uit.
Laat zeggen dat dat bij een 21mm carb 21+4 = 25, en dat zal nog wel kunnen Misschien zijn er van stage 6 grotere rubbers te koop, die je er bij die kit makkelijk op kunt schroeven zo te zien, er liggen er op die foto ook 2 naast.. Weet niet wat voor setup je hebt? Meestal is een 21mm wel voldoende __________________ Last edited by Anne; 03-04-2008 at 08:13. |
|
|
|
|
|
#59 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik heb even een vraaggjeh
een maat van me claimt dat hij een "oud" type C16 heeft gekocht...waar hij een verlaste ophanging bij kreeg en bij de Flens is gelast en hij heeft een gewoone bocht van een R..Klopt het dan dat hij een R of een C16 heeft...?Alvast bedankt ![]() |
|
|
|