![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#64 (permalink) |
|
Registered User
|
Em dat zou wel moeten gaan..moet je naar de diameter kijke van de stuur pen en dat is al et goed is 22mm en dan moet dat met die pen ook zijn..
Maar ik heb hier de clamp alleen voor aerox zou je eventueel zelf even een pen moete vinde.. http://www.scootparts.nl/epages/Scoo.../S6-SSP601LACR Maar past gewoon d8 ik want is allemaal de zelfde diameter.. Greetz ![]() |
|
|
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Waarom zitten er bij Stage 6 rollen een zakje vet mee geleverd? Voor de vario bus ofzo in te smeren? |
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
Registered User
|
voor welke scooter zou ik moete gaan?
kwil graag brom, en niet al te duur dus bij aerox zou het al een 2e handsje worden, maar graag jullie mening over de volgende scooters.. - CPI Aragon GP brom - CPI [FONT=Arial]Oliver Sport Brom[/FONT] [FONT=Arial]- NRG Power Liquid Cooled[/FONT] [FONT=Arial]- Yamaha Aerox R [/FONT] [FONT=Arial]- Yamaha Jog R [/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial][/FONT] |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
Registered User
|
nog een vraag
als je een verzekering afsluit wa+diefstal moet je altijd oorspronkelijke cataloges waarde opgeven en hierdoor wordt premie berekend. maar als je zo'n ding 2e hands koopt waaorm zou je dan niet die prijs op moeten geven? en als je scoot gestolen wordt stel je hebt hem voor 1000 gehaald en de cataloges waarde was 2000, krijg je dan die 2000 terug? als iemand hier een site van heeft met informatie zou ik die ook graag willen weten alvast bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Registered User
|
hallo ik heb ff een vraagje als ik mijn trekveren wil vervangen kan ik dan die moer van de achterkoppeling eraf draaien als ik de achterrem in duw?
of moet dat ook met een luchtsleutel? en als ik een prop uit de uitlaat en varioring van een sr ditech eruit wil halen werkt dit gewoon hetzelfde als bij andere scooters? bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Registered User
|
in mijn spruitstuk heb ik enkele scheuren/scheurtjes gevonden.
als ik het spruitstuk een beetje beweeg zodat de scheur beetje open gaat staan kan ik geen gaten vinden oid. maar me scooter had wel last van valse lucht oid waarvan ik dacht dat het bij de keerringen weg kwam. spruitstuk nog te gebruiken of kan dit wel degelijk voor valse lucht zorgen? mvg, |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Registered User
|
ok ik heb 3 vragen 1:ik wil me dna laten schouwen ik heb er een sito plus uitlaat op gezet en nu loopt ie 25 is er geen minimum snelheid ?
2:ik heb een zwarte veer achter bij me koppeling is dit standaard ,ik heb blauwe veertjes in me koppeling is dit standaard voor piaggio? 3:moet er persè een varioring in als je er weer een standaard uitlaat onder zet? mvg en alvast bedankt |
|
|
|
|
|
#84 (permalink) | |
|
Fucked
|
Quote:
2. Geen idee 3. Nee __________________ |
|