![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#93 (permalink) |
|
Registered User
|
hallo ik heb een vraag ik heb een speedifght 2 ac die rijd top 83 km maar meot harder kunnen en na een tijdje rijden trekt die in het begin niet zo lekker
mijn setup: Standaart cilinder uitlaat oppler S3RVario ower oneDrukveer:Rood en omega zwarte trekveertjes Alvast bedankt |
|
|
|
|
|
#96 (permalink) |
|
Rox!
|
Haloow
k heb een vraagske ![]() Op mn Aerox sleept mn agterrem vrij hard tege n mijn schijf Er zitten al groven in mn schijf hierdoor -_- kan ik de rem wat meer uit elkaar zetten zodat deze niet meer sleept? Of moet ik gewoon nieuwe schijven laten plaatsen en ook nieuwe remblokken? Mvg, __________________ |
|
|
|
|
|
#100 (permalink) |
|
Rox!
|
Als ik met mn aerox boven de 59 ga maakt hij opeens meer toeren voor hij doortrekt (trekken gaat ook trager dan)
Vroeger had ik variogwichtjes 4.5g nu 5.2 Moet ik misschien terug gaan naar muhn standaardgewichtjes om dit niet meer te hebben? Of kan dit geen kwaad ? Grtz __________________ |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
Registered User
|
soms blijft het gas van mijn sr2000 (carb.) hangen, we hebben alles al 2x nagekeken en met de gasnaald uit de carburateur reageert de naald enzo wel goed. we hebben hem ook al bij de gashendel proberen af te stellen maar dit helpt ook niet.. de gashendel komt wel goed terug maar het gas blijft gewoon hangen..
nog 1 dingetje als ik een stukje gereden heb, of hij staat al eventjes stationair te lopen, begint de watertemperatuurtellen ineens op en neer te stuiteren, redelijk snel naar max en weer terug naar min.. iemand met verstand vertelde me dat ik de slang op m'n cilinderkop moest onluchten, maar de bovenste of de onderste? |
|
|
|
|
|
#102 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Aerox nieuwe type heeft andere diamter van stuurpen dacht ik. Die is groter als ik mij niet vergis? Nu wou ik dus weten of ik in het oude type frame een nieuw type balhoofset kan slaan en een nieuw type kroonstuk. Weet iemand dit?
__________________ |
|
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
Registered User
|
vraagje: Ik heb speling op mijn balhoofd. Nu wil ik eerst een nieuwe balhoofd lager set halen en dan monteren. maar nou zegt een maat van me dat de plek waar die lagers inzitten dat daar het frame is uitgerekt.. kan dat? en zo ja wat kan ik daaraan doen?
|
|
|
|
|
|
#112 (permalink) |
|
Registered User
|
help help
![]() ik ga zaterdag mijn eerste scooter halen. maar ik heb nog geen cetificaat. maar mijn vriend wil er op rijden tot ik mijn cetificaat heb. maar kan ik hem dan wel gewoon ommijn naam verzekeren ondanks dat ik geen cetificaaat heb ? groetjeess |
|
|
|