![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
aka Schapie
|
Installeren scooter alarm
Hai,
Ik heb een scooteralarm gekocht. Ik heb een paar vraagjes. Als ik een de rode met de rode draad moet verbinden mag dat gewoon overal in je scoot? En is het gewoon draadje doorknippen en dan de 3 bij elkaar binden/solderen :S volgens mij is het wel goed. Als jullie het niet snappen maak ik wel een pic. En anders zeg effe hoe het wel moet. Thx in advance Greetz Niekos __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Fryslân Boppe
|
Dat werkt wel, maar daar wordt je hoopje kabels niet mooier van. Beter is om bij een autozaak ff clipjes te halen, ik weet niet precies hoe ze die dingen noemen, maar dat zijn clipjes, waarvan je de ene kant op de draad van je scooter zet, en de andere kant stop je de draad van het alarm in. Wanneer je dat clipje dan dichtknijpt worden die twee draden verbonden, zo hoef je niet te solderen, en het staat een stuk mooier.
__________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|