![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) |
|
Registered User
|
je moet gewoon accelereren en de tijd opnemen met een chronometer.
bv. van 0 - 60 ik gebruik hier ook nog een goed geijkte toerenteller bij en dan ga ik op pad. ik doe 3 runs op een vlakke weg en neem daar het gemiddelde van. dan doe ik er iets lichtere rollen in als ik zie dat de toeren wat laag zijn en dan ga ik wéér 3 runs doen en neem daar de gemiddelde tijd van. en zo verder... zolang de tijd beter en beter word is het goed. als je merkt dat hij begint te 'schreeuwen' en dus overtoeren maakt dan moet je tijd slechter worden en dan weet je meteen je toerental waar hij overtoeren maakt. bij minarelli is dit in het algemeen tussen de 9500trpm en de 10.000trpm. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Tags |
| aerox, rollertjes, vario, yamaha |
| Thread Tools | |
|
|