![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Optrekken Aerox!
Beste mensen,
Ik heb kort geleden een aerox gekocht 2ehands niet opgevoerd helemaal niks alles is standaart,er is wel vario ring eruit gehaald en rijd tegn de 70km/h aan.Nou ik wil dat hij sneller optrekkt naar de 70 ofzo als ik nou 4.0gram rollen en gele drukveer en paar stage6 rode trekveertjes erin doe trekt hij dan veel sneller op of wat?? of wat raden jullie aan?!ik wil niet meer dan 70 euro uitgeven? |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
(vario ring is eruit en haalt met moeite 70)hoe hard zou die nou gaan als ik die ringetje of prop eruit haal??? |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Registered User
|
Mijn Aerox heeft de vario ring eruit, en de prop uit de uitlaat en rijd zo'n 72-78 op de teller (wat neer komt op zon 68-74 echte ong) met prop tussen de 68 en 72 op de teller (62-68 echte).
Zonder prop merkte ik wel dat hij een stuk harder doortrekt. Dus je top zal er wel een klein beetje van vooruit gaan, en ook je trekkracht zal wel wat omhoog gaan. (Heb zelf niks aan de rollers, trekveertjes e.d gedaan dus misschien is er daarmee nog meer (Hogere top, trekkracht?) uit te krijgen) |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
![]() daardoor denken mensen dat ze sneller en beter gaan rijden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
streetglow area
|
neehee
![]() 1- ontgrens je hele scooter 2- koop een andere uitlaat (yasuni R, gianelli shot) En daarna kan je altijd nog: 3- een betere krukas (geeft niet meer snelheid maar wil je snellere cilinder als dr70 rijden dan zou ik het zeker doen. 4- koop een andere cilinder 5- koop een grotere caburateur __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Tags |
| scooter tuning, scooterforum, yamaha aerox |
| Thread Tools | |
|
|