![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Vuurvos member
|
radiateur plaatsen
hallo na lange tijd nix gedaan te hebben met scooters, ben ik nu weer bezig wat op te bouwen voor me broertje..
maar stuit op een probleempje en heb een vraagje, ik ben een watergekoelde neo's aan het maken. enigste probleem wat ik ondervind is plaatsing rad. ik kan een aerox rad nergens kwijt. nu heb ik onder de treeplank genoeg ruimte, echter betekend dat, dat de rad dus horizontaal komt te liggen... zal dit gaan werken zo? scooter zelf blijft gewoon met std cill rijden. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Alex
|
als je de orginele koplamp eruit laat past het makkelijk, maar dan zal je daar dus weer iets op moeten vinden. Ik heb zelf ook een watergekoelde neos gemaakt, en dit is de enige oplossing waarbij het rad volledig achter de kappen krijgt. In de onderkuip lukte volgensmij niet door de standaard en accu.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Vuurvos member
|
't blijft een straatscooter, dus lichten moeten erin blijven... iemand de maten van een zip rad voor me? volgens mij is de aerox gewoon te groot..
achter 't voorwiel, heb je gewoon te weinig ruimte, of je moet helft van de kap eruit halen. __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
tja , als de lichten erin blijven word het stukken moeilijker al.
ik heb zelf een Malossi radje voor zip in mijn neo's , met enige aanpassing past deze er wel in , dus een aerox radje al helemaal wel maar de koplamp zal eruit moeten , of je moet deze zo aanpassen dat ie stukken korter word. maar ook een zip radje word zelfs moeilijk.. wat ook nog kan is ONDER de scooter , zoals bij area51. daar is ook wel ruimte voor. __________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
|
dat word ook niks , de kap zit strak tegen het frame aan , dus zou die nog voor de kap moeten zitten , maar dan is het 1 keer remmen en je wiel zit vast in de radiateur
![]() de grootste kansen voor een radiateur makkelijk kwijt te raken lijkt mij nog steeds onder het voertuig.. verder zou je eens bij Neo's projecten kunnen kijken die ook LC zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Vuurvos member
|
neo's bied echt weinig ruimte voor dit soort dingen... ik wil de rad gewoon horizontaal onder de treeplank gaan monteren. onder een lichte hoek, en dan veel gaten in de voorkuip/onderkuip
heeft iemand alsnog de afmetingen van een zip rad voor me? kan ik even kijken of ik die kwijt kan in de voorkap,boven koplampen. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|