![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Rs50 "houdt in"
Ik zit met een probleempje.
Sinds zaterdag heb ik andere uitlaat onder mijn RS hangen. Alles netjes gemonteerd, verder weinig veranderd, onderhoudsbeurtje. Nu, 5 dagen verder, houdt mijn RS50 in. De afgelopen dagen was er niets mis er kon gewoon volgas gereden worden, maar sinds vandaag is het merkbaar, dat wanneer er vol gas gegeven wordt boven een bepaald punt hij in houdt, en moet ik vervolgens mijn gas loslaten om het weer "goed" te krijgen. Als ik kwart/halfgas rijd dan geeft het geen problemen. Het lijkt op een symptoom dat ik eerder had met een vorige RS, waar bleek dat ik niet de juiste bougie had, maar in dit geval heb ik de bougie niet eens vervangen. Wat kan hier het probleem zijn, en evt. de oplossing ? Bougie die op is ? Grotere carb/sproeier ? alvast bedankt! Setup: Alles standaard, op verstanding en uitlaat na (Doppler ER1). 2005 model, met handchoke aan stuurdeel. Last edited by Maseo; 04-09-2008 at 09:40. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
we kunnen ook mis zijn maar kijk gewoon eens naar je bougie, dat is maar een minuutje werk en dan weten we een pak meer. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Overigens kan het geen kwaad om er een nieuwe bougie in te douwen toch ? een BR9ES'je ? Van verhalen lees ik dat er standaard een BR8 in zit. Last edited by Maseo; 04-09-2008 at 14:54. |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|