![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
alles onwies'!
|
Scooter loopt , maar rijdt niet
Had een puch typhoon verkocht via marktplaats, waar alles zo'n beetje nieuw aan zat..
Belt deze jongen mij de volgende dag hij rijdt niet meer. Cilinder nog geen 50km oud. scooter reed perfect.... Nu is het probleem dat de scooter ineens moeilijk start.. en als je gas geeft hij niet vooruit komt aleen een beetje sputtert.. Heb het membraan,spruitstuk,bougie,benzine pomp,carburateur,slangen,en de compressie allemaal nagekeken en werkt allemaal prima..... Mij lijkt het een brandstof probleem aangezien hij soms bijna wil gaan rijden als je gas geeft... iemand enig idee?? |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
ScaR ?
|
Vraag maar is eerst wat die jongen er aan gedaan heeft, aangezien een scooter niet zomaar kapot loopt.
Of je moet het zelf niet goed in elkaar gezet hebben. Weet je zeker dat er benzine in de cilinder komt? Nieuwe bougie / kabel geprobeerd? Anders misschien even een andere onsteking / bobine proberen, want klinkt imo meer als een carb. / onstekings probleem. Massa kan het ook goed aan liggen. Vermeld anders even de gehele setup, wat voor carburateur / sproeier, wat voor filter, etc. __________________ |
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
alles onwies'!
|
alles is zeer zeker goed gemonteerd reed ook perfect de eerste 50/75km, bougie/kabel of bobine /onsteking ligt het niet aan heb ik gecontroleerd. sproeier vlotter etc had ik al schoon gemaakt... setup is power one 50cc, 17,5mm dellorto maar daar ligt het niet aan aangezien hij perfect liep... ik denk zelf dat de jongen er iets aan gedaan heeft,het is voor mij alleen een raadsel wat. heb alles gecontroleerd vacuum,brandstof leiding etc. alleen bleef er benzine uit de carburateur stromen (vlotternaald)toen ik de
vlotterbak afmonteerde.. heb toen geprobeerd of het ook uit de slang bleef komen dit was niet het geval... en later ook niet meer uit de vlotternaald... |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|