![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Ronny Himself
|
team carb en stage 6 inlaatset , past dit?
Hallo,
Is het spruitstuk van de stage 6 inlaatset geschikt voor een malossi team 19mm carbu? deze carburator heeft een grotere buitendiameter als de std versies van de 19mm Het gaat over deze set: http://www.euroscooters.nl/shop/inle...k-p-10327.html Groeten __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
nee , de diameter van dit spruitstuk is groter , wel zou je een bus op de carb kunnen maken , zo maak ik ook mijn carburateurs in een recht spruitstuk voor mina.
maar dan nog vind ik dit geen lekkere combinatie aangezien de meeste wigjes en spruitstukken van dit type zijn gemaakt voor een 26 a 28mm carb , dus behoorlijk ruim zijn. ik zou eerder 1 pakken waar een malossi recht spruitstuk voor piaggio op past voor de team carb. maar dan nog is de doorlaat van de wig vrij groot. __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Ronny Himself
|
Had ik je al bedankt om met je scooter te mogen rijden?
allesinds hierbij dan: Dikke merci, was echt leuk, enkel spijtig dat de vering wat hard stond voor mij. Groeten, en dan hoor ik het wel. p.s.: Ik heb ook een team carb. maar die heb ik momenteel niet bij de hand. alles ligt open en carbje is even uitgeleend. __________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Ronny Himself
|
ik ben nog aan het twijfelen.
Omdat het BK dezelde dag doorgaat in marche en famenne. maar mijn teammate wil precies liever op spa gaan rijden. Ben aan het wachten op een topic om te zien of er veel mensen endurance gaan rijden. als ik een origineel spruitstuk de gaten anders boor zodat dit recht achterruit komt te staan, kan ik het maar met 3 bouten vast zetten. Zou dit volstaan om geen valse lucht te nemen? lijkt me een vele kortere inlaat als al die wig toestanden, en carbje komt dan eigenlijk vrij mooi te staan. Enkel kan je dan niet makkelijk aan de regelvijzen. __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|